تولیدی آینه قدی

خرید از تولیدی آینه قدی طبیعتا از نظر قیمتی شرایط بهتری داره و تازه شما دست بازتری هم دارین برای انتخاب مدل. اصلا از کجا آینه قدی بگیریم که بعدا کسی نگه گرون خریدی از اینجا می‌خریدی انقدر کمتر می‌شد! کارگاه آینه‌ها یه تولیدی آینه قدی هست که انواع از مدل ساده گرفته تا مدل‌های هوشمند با کلی آپشن تولید و با ضمانت کیفیت می‌فروشه! البته وقتی تو ایران از ضمانت حرف می‌زنی مردم اعتماد ندارن و حق هم دارن. چون خیلی شده که خواستیم محصول رو پس بدیم و با جواب شامل نمی‌شه روبرو شدیم!

تولیدی آینه قدی

اما گارانتی ما این مدلی نیست. حتی شما از قیافه محصول هم حال نکنی تا یه هفته فرصت داری که پسش بدی یا تعویضش کنی و پولت رو بگیری. حال باقی موارد سر جای خودش.

از این گذشته انتخاب مدل باکیفیت هم اهمیت زیادی داره. اهمیت آینه تو دکوراسیون موضوع قابل انکاری نیست ولی به شرطی که خود آینه جذاب باشه. اصلا باید ببینیم چه مدلی و با چه قیمتی به درد ما می‌خوره. تازه این رو هم در نظر بگیریم که تو هر رنج قیمتی چه گرون چه متوسط و چه اقتصادی یه سری مدل‌ها بهتر هستن و به یک سری مدل هم نباید نگاه کنیم.

تولیدی آینه قدی

جدا از بحث کیفیت جدیدا مدل‌های هوشمند آینه هم تولید شده که هم جذابیت ظاهری دارن و هم کلی آپشن هوشمند و مدرن که فکرش رو نمی‌کنین! تو ادامه این مقاله انواع آینه قدی رو معرفی می‌کنیم تا ببینین کدومش برای شما مناسب‌تره.

تولیدی آینه قدی

خرید مدل های جدید از تولیدی آینه قدی

خب اول کار باید مدل رو انتخاب کنیم! منظورمون از مدل فقط شکل آینه نیست که با سلیقه هر چیری می‌تونه باشه. به جز شکل آینه قبل از خرید باید مخصوصا به نوع و جنس قاب و همچنین آپشن‌هایی که می‌خواید روی آینه سفارش بدین دقت داشته باشین. مثلا جدیدا خیلی مد شده که از مدل آینه نور دار استفاده می‌شه. با این حال خصوصا جنس قاب باید حتما از موارد باکیفیت انتخاب باشه اگه انتخاب شما مدل بدون قاب نباشه!

تولیدی آینه قدی

خرید مدل قاب دار از تولیدی آینه قدی

اگه شما یه مدل بدون قاب آینه قدی رو انتخاب کردین پس این بخش رو نخونین! اما اگه شما مدل آینه قاب دار رو دوست دارین حتما به این بخش توجه ویژه داشته باشین که خدای ناکرده آینه بی کیفیت نخرین. آینه قاب دار اگه جنس و شکل قاب مناسب باشه واقعا می‌تونه خیلی دکوراسیون رو عوض کنه. اما به شرطی که خوب باشه! تنوع مدل‌های قاب زیاده ولی همه موارد مثل هم نیستن. به جز ظاهر اگه قاب دوام نداشته باشه شما بعد یه مدت کوتاه مجبور می‌شین عوضش کنین آینه رو کلا. پس هر جنسی نباید انتخاب بشه.

تولیدی آینه قدی

حالا اصلا کدوم قاب مناسبه؟ جواب این سوال به بودجه شما بستگی داره. اگه بودجه خیلی زیادی دارین مدل‌های قاب استیل و چوبی بهترین انتخاب هستن. برای بودجه متوسط مل فلز آبکاری شده مناسبه و اگه بودجه شما کمتره مدل های‌گلاسی مناسبه.

استیل: همونطور که گفتیم استیل یه قاب لاکچریه. پس طبیعیه که قیمتش هم بالاتر باشه. اگه می‌خواید دست و دلبازی کنین و یه آینه همه چی تموم بخرین پیشنهاد ما همین مدل استیل. البته اگه دکوراسیون خونه شما مدرن هست.

تولیدی آینه قدی

فلز آبکاری شده: حالا اگه قصد ندارین زیاد هزینه کنین اما آینه باکیفیت دوست دارین پیشنهاد ما به شما خرید مدل آینه با قاب فلزی آبکاری شده هست. باور کنین که این مدل خیلی شبیهه استیله اما قیمتش به مراتب ارزون‌تر. پس ارزش خرید داره. نگران نباشین که این مدل از نظر دوام هم مثل استیل خوبه.

های‌گلاس: برای پایین‌ترین سطح بودجه پیشنهاد ما قاب های‌گلاسی هست. دیگه های‌گلاس رو همه می‌شناسن و نیازی به معرفی نداره. هم ظاهر جذاب و هم دوامش هم بدک نیست.

تولیدی آینه قدی

مدل بدون قاب رو از تولیدی آینه قدی بخر

می‌خواید آینه بدون قاب بخرین و قسمت قبلی رو هم کلا رد کردین؟ مدل بدون قاب آینه با ظاهر مینیمال می‌تونه خصوصا برای اون‌هایی که طرفدار سبک‌های جدید هستن عالی باشه. چه بهتر که آینه بدون قاب نورپردازی هم داشته باشه.

خرید آینه قدی نور دار از تولیدی

الحق که نورپردازی خیلی به آینه میاد! آینه چراغ دار یا نور دار جدیدترین مدل آینه هست که هم از نظر ظاهری خیلی قشنگنه و هم اینکه کاربردی‌تر هست. برای نورپردازی آینه از چراغ led استفاده می‌شه که عمر خیلی زیادی داره ، بهترین کیفیت نوری رو داره و مصرف برقش هم خیلی بهتره. اما اینکه نورپردازی چه شکلی باشه کاملا به سلیقه شما بستگی داره. یعنی از این نظر دو نوع آینه چراغ دار داریم. یکی آینه بک لایت و اون یکی هم آینه هالیوودی. فرق این دو تا؟

تو مدل آینه بک لایت نورپردازی به صورت نواری هست و نور مخفی. اما تو مدل آینه هالیوودی از چراغ‌های حبابی شکل استفاده می‌شه. پس می‌شه گفت ظاهر مدل آینه بک لایت امروزی‌تر هست و برای دکوراتیو هم مناسب‌تره. عوضش مدل آینه هالیوودی برای میکاپ و آرایش عالیه.

راستی برای تنظیم چراغ‌های آینه هم آپشن‌های مختلفی روی آینه تعبیه بشه. تنظیم آینه چیه دیگه مگه لاستیکه! منظورمون این هست که برای اینه چراغ های آینه رو روشن و خاموش کنین می‌تونین از سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت و ریموت کنترل استفاده کنین. البته اگه سفارش بدین آپشن تغییر رنگ نور آینه هم اضافه می‌شه یا حتی کم و زیاد کردن نور.

تولیدی آینه قدی

آپشن‌های ویژه برای آینه قدی

راستی به جز آپشن‌هایی که تو بخش‌های مختلف معرفی شما چند تا آپشن مخصوص دیگه هم می‌تونین روی آینه‌تون سفارش بدین. مثل:

تایمر و دماسنج: در صورت سفارش یه ساعت دیجیتالی و دماسنج هوشمند هم روی آینه تعبیه می‌شه.

اسپیکر بلوتوثی: با سفارش این آپشن می‌تونین با بلوتوث گوشی به آینه وصل بشین و وقتی جلوش هستین موسیقی مورد علاقتون رو گوش کنین.

خرید از تولیدی آینه قدی

هر آینه‌ای که خوشت اومده رو می‌تونی بدون واسطه و با گارانتی کامل که اول مقاله هم توضیح دادیم از کارگاه آینه‌ها بخری. راستی عکس هر آینه‌ای رو که دیدی و خوشت اومده کافیه به ما بفرستی تا مثلش رو براتون بسازیم. گارانتی محصول رو هم که اول مقاله توضیح دادیم. آینه شما هر ایرادی داشته باشه یا موقع حمل و نقل آسیب ببینه و … تعویض می‌شه یا می‌تونین کلا محصول رو پس بفرستین. حتی اگه همینجوری با قیافه آینه هم حال نکردین تا یه هفته زمان دارین پسش بدین و پولتون رو بگیرین.

در مورد نحوه سفارش هم یه توضیحی بدین. هم می‌تونین تشریف بیارین محل کارگاه و هم اگه وقتش رو ندارین می‌تونین با تماس بگیرین تا سفارشتون رو آماده و درب منزل تحویل بدیم. ارسال هم به کل نقاط کشور داریم. اطلاعات تماس کارگاه آینه‌ها:

شماره تماس برای مشاوره و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ