آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی مثل وزنه و هالتر و … برای باشگاه اهمیت داره. اصلا نصف اون‌هایی که باشگاه ثبت نام می‌کنن یا ورزش می‌کنن بخاطر عکس سلفی هست که با آینه باشگاه می‌ندازن و بعد هم استوری می‌کنن تو اینستا. با متن‌های انگیزشی زیرش! حالا اهمیت آینه تو باشگاه کجاست؟ جدا از شوخی این روزها همه مردم یا باشگاه می‌رن یا دوست دارن برن باشگاه. پس باید نون باشگاه‌ها تو روغن باشه. اما طرف دیگه قضیه رو هم نگاه کنیم. تعداد باشگاه‌های ورزشی به 20 هزار تا رسیده و هر روزم بیشتر می‌شه. کافیه یه نگاهی به بیو پیج‌های اینستا بندازین که ببینین همه مربی شدن! ربط این‌ها به آینه؟

آینه باشگاه بدنسازی

تو این فضای رقابتی انتخاب یه آینه باکیفیت خیلی می‌تونه کمک کنه به جذب بیشتر ورزشکار. بخش مهمی از باشگاه با آینه پر می‌شه و اهمیت آینه تو دکوراسیون هم که جای شک نیست. آینه باید طوری باشه که هر کسی دید هوس کنه یه عکس سلفی باهاش بندازه! خوشبختانه مدل‌های جذابی هم از آینه تولید شده که خیلی قشنگ‌تر هستن تا مدل‌های قدیمی که یه زمانی تو باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شد.

آینه باشگاه بدنسازی

همینجا باید اشاره کنیم که هر آینه جدیدی هم خوب نیست. یعنی بعضی از مدل‌های جدید هم حتی ارزش خرید ندارن و حتی درست و حسابی برامون کار هم نمی‌کنن. منظورمون این هست که بعد یه مدتی کلا از ریخت نابود می‌شن. اما تو هر رنک قیمتی یه سری مدل ارزش خرید خیلی بیشتری دارن. حتی جدیدا مدل‌های مخصوص باشگاه هم تولید شده. تو این مقاله انواع آینه بدنسازی رو معرفی می‌کنیم تا با بهترین‌هاش آشنا بشین و مدل‌هایی که نباید بخرین رو هم بشناسین. همراه ما باشین.

آینه باشگاه بدنسازی

کدوم مدل آینه باشگاه بدنسازی بهتره

یه بخش انتخاب آینه مناسب باشگاه به سلیقه و تم باشگاه بستگی داره. اما بخش دیگه کیفیت آینه هست که در هر صورت نباید بد باشه. مثلا اینکه شما چه شکل آینه رو انتخاب می‌کنین یا رنگ قاب سلیقه‌ای هست ولی جنس قاب نباید هر چیزی باشه. اگه باشگاه شما مدرن هست پیشنهاد می‌کنیم مدل آینه نور دار رو بخرین که نسبت به مدل‌های جدیدتره.

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی نور دار

اگه دوست دارین از یه مدل جدیدتر آینه استفاده کنین که بیشتر هم تو باشگاه‌های حرفه‌ای دیده می‌شه پیشنهاد ما مدل آینه نور دار هست. تو این مدل از یه نورپردازی خیلی جذاب استفاده می‌شه که شکل آینه رو خیلی بهتر می‌کنه تازه دید بهتری هم داره. چراغ معمولا به صورت مخفی تو آینه نصب می‌شه به شکل نواری. یعنی خود چراغ تو آینه معلوم نیست اما نورش رو دور و کنار آینه می‌تونیم ببینیم. نوع چراغی هم که استفاده می‌شه همیشه led هست تا بعد چند ماه استفاده خراب نشه یا مصرف قبض بالا نره.

آینه باشگاه بدنسازی

پیشنهاد ویژه: یه آپشنی رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم که فقط تو باشگاه‌های فوق حرفه‌ای دیده می‌شه و واقعا خرج خاصی هم نداره. حتما سفارش بدین که لوگوی باشگاه بدنسازی هم روی آینه به صورت نوری حکاکی بشه. این آپشن از نظر برندینگ واقعا می‌تونه کمک کنه. خصوصا که از آینه باشگاه بدنسازی زیاد عکس گرفته می‌شه.

آینه باشگاه بدنسازی

اندازه آینه باشگاه بدنسازی

مشخصه که برای باشگاه بدنسازی بهتره از آینه قدی استفاده بشه. اما چه اندازه ای؟ معمولا تو باشگاه از یه آینه سرتاسری بزرگ استفاده می‌کنن. اما به جای این می‌تونیم یه استایل خاص‌تر داشته باشیم. مثلا می‌شه به جای آینه سرتاسری از چند تا آینه قدی با فاصله استفاده کنیم.

قیمت آینه باشگاه بدنسازی

قیمت آینه باشگاه کاملا به مدلش بستگی داره و بعضا اختلاف قیمت هم کم نیست. مثلا آینه ای که قاب استیل داره گرونه و مدلی که قاب های‌گلاسی داره اقتصادیه. طبیعتا مدل‌های نور دار آینه هم یکمی گرون تر هستن و نسبت به آپشن‌های اضافی قیمت آینه هم طبیعتا بیشتر می‌شه. اما در کل مهم‌ترین عاملی که روی قیمت آینه اثر می‌ذاره همون جنس قاب آینه هست.

آینه باشگاه بدنسازی

آینه قدی بدون قاب بهتره یا قاب دار

تو باشگاه‌های بدنسازی بیشتر از آینه بدون قاب استفاده می‌شه. اما مدل قاب دار هم می‌تونه خیلی جذاب و خاص باشه. به شرط اینکه خود قاب هم خوب باشه. اصلا آینه قاب دار برای اینکه یه ست رنگی جذاب تو باشگاه داشته باشیم هم عالیه. خب حالا چه قابی خوبه و چه قابی بد؟ قطعا نسبت به بودجه شما جواب متفاوته. تو هر رنجی یه سری مدل ارزش خرید دارن و یه سری هم نه. اما در کل مدل‌هایی مثل استیل ، فلز آبکاری شده و های‌گلاسی می‌تونن مناسب باشن.

استیل: خاص‌ترین مدل آینه باشگاه بدنسازی همینه. البته که از نظر قیمتی هم گرون‌تره و برای خریدش باید یکمی دست به خرج بشین. اما عوضش دکور سالن و باشگاه شما رو کملا تضمین می‌کنه. یه گزینه لوکس.

فلز آبکاری شده: اگه دوست دارین آینه باشگاه بدنسازی ظاهر لوکس داشته باشه اما هزینه زیاد هم نکنین این مدل رو پیشنهاد می‌کنیم. یعنی آینه‌ای که قاب فلز آبکاری شده داره. این مدل بی شباهت هم نیست به آینه لاکچری استیل اما کلی ارزون‌تره. تا حدود زیادی جای استیل رو پر می‌کنه و هزینه شما هم کمتر می‌شه.

قاب های‌گلاسی: قاب های‌گلاسی هم یه گزینه ارزون قیمت و باکیفیت برای آینه هست. اما برای باشگاه مناسبه؟ با توجه به اینکه های‌گلاس نسبت به استیل و فلز آبکاری شده ضعیف‌تره. بله های‌گلاس هم می‌تونه به اندازه کافی مناسب باشه. مگر اینکه کسی بخواد با دمبل محکم بکوبه به قاب آینه!

یه آپشن خاص

اصلا باشگاهه و موزیک! حالا چی می‌شه آینه موزیک پخش کنه؟ اگه دوست داشتین سفارش بدین که روی آینه اسپیکر هم تعبیه بشه! کارگاه آینه‌ها در صورت سفارش مشتری یه اسپیکر بلوتوثی هم روی آینه تعبیه می‌کنه تا وقتی جلوی آینه هستین بتونین از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تونه هم لذت ببرین.

البته به جز این کلی آپشن دیگه هم روی آینه تعبیه می‌شه. مثلا برای روشن و خاموش کردن نورپردازی آینه آپشن‌هایی مثل سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت( روشن کردن چراغ آینه فقط با اشاره دست) و ریموت کنترل هم تعبیه می‌شه. حتی می‌تونین سفارش بدین که چند رنگ چراغ روی آینه شما تعبیه بشه که هر لحظه بتونین عوضش کنین.

سفارش آینه باشگاه بدنسازی

داری برای باشگاه بدنسازی آینه می‌خری و می‌خوای از تولیدکننده خرید کنی که هزینه الکی واسطه هم بمونه تو جیبت؟ کارگاه آینه‌ها یه تولیدی آینه هست که انواع آینه حتی مدل‌های مخصوص بدنسازی رو با ضمانت کامل می‌فروشه. وقتی از ضمانت تو ایران صحبت می‌کنیم شاید تصور کنین که الکیه و اگه زنک بزنین می‌خوان بهانه بگیرن که شامل نیست. اما هر ایرادی که آینه داشته باشه برای شما تعویض می‌کنیم یا می‌تونین آینه رو پس بدین و پولتون رو بگیرین. یه آپشن مخصوص هم در نظر گرفتیم. شما آینه رو خریدی اگه دوستش نداشتی تا 1 هفته زمان داری که پسش بدی و پولت رو بگیری.

آینه باشگاه بدنسازی

چطوری می‌تونی به کارگاه آینه‌ها آینه سفارش بدی؟ هم می‌تونی تشریف بیاری کارگاهمون و هم اگه وقت نداری کافیه تماس بگیری و سفارشت رو به صورت تلفنی ثبت کنی. اطلاعت تماس کارگاه آینه‌ها:

شماره تماس برای مشاوره و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه باشگاه بدنسازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ