آینه بک لایت آرایشگاه

نوع آینه آرایشگاه

بهترین نوع آینه آرایشگاه کدومه؟ تو این سال‌ها کلی مدل آینه ، مخصوص آرایشگاه تولید شده. چون سالن‌های امروزی نیاز دارن به آینه مخصوص و مثل قدیم نیست. همونطوری که آرایشی که الان می‌شه قابل مقایسه نیست با آرایشی که فقط سرمه و سرخاب سفیداب بود! میکاپ‌هایی که هر شخصی رو یکی دیگه می‌کنن! جدا از اینکه آرایش‌ها و سالن‌ها خیلی پیشرفت کردن ، رقابت سالن‌ها خیلی بیشتر شده و دیگه مثل قبل نیست که سالن‌ها با وسایل ابتدایی شاید با یه قیچی بتونن درست کار کنن! جالبه بدونین که تعداد آرایشگاه‌ها فقط تو حدود 10 سال تا 3 برابر بیشتر شده تو خیلی جاها! این یعنی رقابت بیشتر. البته که این روزها مردم هم بیشتر سر می‌زنن به آرایشگاه. کم نیستن سالن‌هایی که واقعا عالی کار می‌کنن و به قول قدیمی سکه می‌زنن!

نوع آینه آرایشگاه

استفاده از یه مدل آینه خیلی می‌تونه به دکوراسیون سالن کمک کنه و در واقع آینه مهم‌ترین وسیله آرایشگاه هست از نظر دکوراسیون. البته نه هر مدلی! همونطور که اشاره کردیم کلی مدل هست از آینه مخصوص آرایشگاه. حتی مدل‌های مدرن و هوشمند آینه هم برای این فضا تولید شده که می‌تونن آپشن‌های جذابی داشته باشه. البته که همه مدل‌ها هم ارزش برابر ندارن. مثلا قطعا خرید آینه‌ای که قاب درستی نداره ، می‌تونه پول خریدش رو هدر بده! حالا سوال اینجاست که کدوم مدل آینه برای آرایشگاه بهتره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

اهمیت و چرایی نوع آینه آرایشگاه

آرایشگاه از فضاهایی هست که آینه در اون الزامیه. درواقع بدون وجود آینه این فضا عملا کارکرد خود را از دست میده. بنابراین نیازه که آینه از نظر ظاهری دارای زیبایی باشه. چرا که آینه در اغلب قسمت‌های آرایشگاه و سالن زیبایی به کار میره. به این صورت که با قرار گرفتن در این فضا بیشترین چیزی که به چشم میاد، آینه هست.

پس انتخاب نوع آینه آرایشگاه در زیبایی فضای کلی اون خیلی تاثیرگذاره. همونطور که می‌دونیم امروزه زیبایی ظاهر در هر فضایی در جذب افراد و ایجاد حس خوب در اون‌ها خیلی موثره. در کل فضای زیبا بر روحیه افراد چه کسایی که در اون مشغول به کار هستن و چه کسایی که به اونجا برای گرفتن خدمات مراجعه می‌کنن، موثره.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

آینه به علاوه این که از نظر ظاهری باید زیبا باشه، از نظر کیفیت نیز باید در سطح بالایی باشه. چرا که آرایشگاه فضایی هست که آینه در اون بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره و همچنین آینه در این فضا در زمانی طولانی به کار میره، پس بسیار مهم هست که آینه آرایشگاه از نظر مقاومت هم مقاومت بالایی داشته باشه. همچنین از نظر کیفیت و وضوح تصویری نیز باید به‌گونه‌ای باشه که تصویر ارائه شده دقیقا مطابق واقعیت خودش باشه.

وضوح تصویر آینه به‌خصوص در آرایشگاه و سالن‌های زیبایی خیلی اهمیت داره. چرا که افراد در این فضا که خدمات زیبایی دریافت می‌کنن نیاز دارن تا بتونند خودشون رو در آینه دقیقا مطابق اونچه که هست مشاهده کنن و در نهایت موجب شه که رضایت کافی داشته باشن. همچنین افرادی که خدمات ارائه میدن هم بتونن تمرکز کافی داشته باشن. و البته بتونن با آرامش و دقت بیشتر خدمات خودشون رو عرضه کنن.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

معرفی انواع و نوع آینه آرایشگاه

  • آینه ساده
  • آینه چراغ‌دار

آینه ساده

آینه ساده آینه‌ای هست که همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفته. به‌گونه‌ای که رایج‌ترین نوع آینه در میان انواع مختلف هستش. آینه ساده شفافیت خیلی بالایی داره. و به راحتی می‌تونه در هر فضایی از جمله آرایشگاه قرار بگیره. این نوع آینه آرایشگاه با هر سبک چیدمانی که سالن داشته باشه، خودش رو به طور کامل مطابقیت میده. همچنین به زیبایی اون هم اضافه میکنه. آینه ساده نیاز به نصب خاصی نداره و به راحتی میتونه در فضای خودش مورد استفاده قرار بگیره.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

از ویژگی عمومی و کلی آینه‌ها در این هست که وقتی در فضایی قرار بگیره موجب میشه تا بزرگ‌تر به نظر برسه. این حالت به این دلیل هست که تصویر محیط اطراف در آینه انعکاس پیدا میکنه و موجب وسیع‌تر دیده شدن اون میشه. علاوه بر این بازتاب نورها در آینه هم باعث روشن‌تر به نظر رسیدن فضا میشه. پس آینه‌ها به طور کلی موجب میشن تا فضای آرایشگاه بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده بشه که از موارد مثبت میشه اون‌ها را تلقی کرد.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

آینه چراغ دار

در مراحل آرایش و میکاپ داشتن نور کافی یکی از موارد مهم محسوب میشه. که آینه چراغ دار به طور کامل و به درست‌ترین حالت ممکن نور کافی را تامین میکنه. علاوه بر موارد ذکر شده، چراغ‌هایی که برای این آینه به کار میره از بهترین نوع هستن. چراغ‌ها از نوع LED هست که این چراغ‌ها کم‌مصرف‌ترین نوع در چراغ‌ها هستن. در مقابل نوردهی بسیار بالایی که دارن، شبیه‌ترین نور به نور طبیعی رو ایجاد می‌کنن.

انواع آینه چراغ‌دار

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه
  • نوع آینه آرایشگاه هالیوودی
  • نوع آینه آرایشگاه بک لایت
  • نوع آینه آرایشگاه با نور نواری

آینه آرایشگاه هالیوودی

ساختار آینه هالیوودی همونطور که از نام آن مشخص هستش، چراغ‌هایی روی اون به کار میره. روی آینه و یا قاب اون فضاهایی برای قرار گرفتن چراغ‌ها در اون تعبیه میشه. این فضاها به فواصل مشخص و استانداردی روی آینه هستن تا بتونن بهترین نوردهی رو داشته باشن. همچنین سایه‌های اضافی هم در مقابل اون ایجاد نشه و بتونه چهره‌ای که مقابل خودش قرار داره رو به طور کامل روشن کنه. این آینه بهترین نوع آینه آرایشگاه به‌خصوص برای قسمت میکاپ هستش.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

همچنین طول عمر اون‌ها بسیار بالاست و به سادگی و در زمان کوتاهی از کار نمی‌افتن. نکته مهم دیگه این هست که این لامپ‌ها بعد از مدتی که روشن می‌مونن، حرارت تولید نمی‌کنن که یک ویژگی مثبت به‌خصوص در مورد این حالت که چراغ‌ها روی آینه قرار می‌گیرن، هستش. درواقع این آینه‌ها نوع جدیدی هستن که به علت نورپردازی که دارن، بهترین نوع آینه آرایشگاه می‌تونن تلقی بشن. و به‌نوعی برای امور مربوط به آرایشی کاربردی‌تر عمل می‌کنه.

آینه بک لایت

آینه بک لایت یا آینه نوری هم یکی دیگه از انواع آینه آرایشگاه هستش که همانند آینه چراغ‌دار نوردهی داره. به این دلایل این دو نوع آینه آرایشگاه، بهترین در نوع خودشون برای اینچنین فضاها و کاربردها هستن. این نوع آینه‌ها حتی در فضاهایی مثل خونه هم به عنوان آینه آرایشی می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. چراکه نوردهی اون‌ها موجب میشه تا برای انجام امور آرایشی در هر فضایی بهترین باشن. درواقع به دلیل نورپردازی که دارن، نور کافی ایجاد می‌کنن تا بتونن در حین آرایش و میکاپ دید کافی رو ایجاد کنن.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

اما تفاوت آینه بک‌لایت با آینه هالیوودی این هست که شکل نورپردازی اون‌ها متفاوت هستش. به این صورت که در این مورد چراغ‌ها روی آینه قرار نمی‌گیرن. و شکل چراغ به صورت یک تکه و با ضخامت کم هستش که در پشت آینه نصب میشه. و باعث میشه که نورپردازی به صورت مخفی و از پشت آینه ساطع بشه. تا نوردهی ملایم و بسیار طبیعی رو هم ایجاد کنه..

این دونوع آینه علاوه بر نوردهی می‌تونن قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشن تا بر جذابیت اون‌ها افزوده بشه. از جمله تغییر رنگ نور چراغ‌ها و یا کم و زیاد کردن شدت نور تا بتونه نوردهی در بهترین حالت خودش رو داشته باشه. و دیگه این که امکان پخش موسیقی و ویدیو از طریق آینه می‌تونه فراهم بشه. تا بشه حین کار از موسیقی موردعلاقه هم لذت برد.

تاثیر شکل ظاهری آینه آرایشگاه

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

شکل ظاهری هر نوع از آینه‌های آرایشگاه تاثیر خیلی زیادی روی محیط آرایشگاه ما داره. برای همه ما پیش اومده که گاهی اوقات وارد یک آرایشگاه می‌شیم و ازش احساس انرژی مثبت دریافت می‌کنیم احساس آرامش می‌کنیم اما برعکس توی بعضی از آرایشگاه‌ها اتفاقاً انرژی‌های منفی به سراغ ما میاد. یکی از مسائلی که خیلی روی این انرژی‌ها تاثیر داره شکل هندسی آینه‌هایی هستش که ما داخل اون آرایشگاه استفاده می‌کنیم. به خاطر همینه که باید روی اون شکل هندسی دقت کنیم و بررسی‌های کاملی انجام بدیم و آینه‌ای رو انتخاب کنیم که با خواسته‌های ما مطابق باشه. شکل‌های مختلف آینه رو با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومشون برای آرایشگاه ما مناسب‌تره.

انواع شکل ظاهری آینه آرایشگاه

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه
  • نوع آینه آرایشگاه گرد یا دایره‌ای
  • نوع آینه آرایشگاه مربع و مستطیل
  • نوع آینه آرایشگاه بیضی
  • نوع آینه آرایشگاه گنبدی شکل
  • نوع آینه آرایشگاه دفرمه

نوع آینه آرایشگاه گرد

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

از نظر تاثیر روی دکوراسیون آینه‌های گرد بی‌نهایت فوق العاده هستند . آینه‌های دایره‌ای یا گرد توی گذشته با ابعاد کوچیک مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما امروزه از ابعاد بزرگ آن به صورت قدی استفاده می‌شوند. باید دقت کنیم که استفاده کردن از آینه گرد به صورت قدی مزایای خیلی زیادی داره و انرژی مثبت خیلی زیادی داره اما مشکلی که داره اینه که خیلی جا گیره. برای همین اگه آرایشگاهتون کوچیکه یا نسبت به جمعیتی که برنامه دارید داخلش دعوت کنید ابعاد کوچیکی داره آینه‌های کاملاً دایره‌ای مناسب شما نیستند بهتره از آینه‌های نیم دایره یا بیضی استفاده کنید.

دایره نماد اتحاده به خاطر همین زمانی که ما اون رو توی آینه استفاده می‌کنیم انرژی اتحاد را داخل محیط آرایشگاه ما پخش می‌کنه. این انرژی باعث میشه که مشتری‌های ما احساس کنند که با همدیگه متحد هستیم و در مقابل همدیگه قرار نداریم و این باعث میشه که راحت‌تر بتونن به ما اعتماد کنند. از آینه‌های گرد و دایره‌ای می‌تونیم به صورت بک لایت و یا هالیوودی هم استفاده کنیم اما مدل بک لایت اون پرفروش‌تره و طرفدارهای بیشتری داره. البته نباید فراموش کنیم که یکی از مدل‌های پرفروش آینه‌های دایره‌ای با نور نواری هستش که ظاهر خیلی مدرن و جذابی داره.

آینه مربعی و مستطیلی

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

از همیشگی‌ترین مدل‌های آینه که از گذشته تا همین حالا که استفاده خیلی زیادی ازش میشه آینه‌های مربع و مستطیلی هستند. در زمان‌های قدیم از این دو مدل بیشتر به صورت رومیزی استفاده می‌شد اما امروزه بیشتر به صورت قدی و در ابعاد بزرگ ازشون استفاده می‌شه. شکل هندسی مربع و مستطیل به خاطر داشتن زاویه‌های قائم و خطوط موازی نماد ثبات داشتنه. ثبات داشتن داخل محیط ما حسی که پخش می‌کنه یه انرژی مثبت و همیشگیه مثل حسی که به خونه مادربزرگ‌ها داریم. این حس همیشگی بودن هم صمیمیت بیشتری رو ایجاد می‌کنه و هم باعث میشه مشتری‌های ما راحت باشند هم اینکه باعث میشه بعد از رفتنشون تمایل بیشتری نسبت به برگشتن به آرایشگاه ما داشته باشند تازه شاید سری بعدی دوستاشون رو هم همراه خودشون بیارن.

انواع آینه بیضی

  • نوع آینه آرایشگاه بیضیِ گرد
  • نوع آینه آرایشگاه بیضیِ مستطیلی

آینه بیضی گرد

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

این دسته از آینه‌های بیضی شکل یکی از آینه‌هایی هستند که امروز استفاده خیلی بیشتری نسبت به گذشته دارند و از نظر انرژی مثل آینه‌های دایره‌ای هستند. این مدل رو تقریباً با هر سبک دکوراسیونی می‌تونید ست کنید مخصوصاً اگر که می‌خواید از سبک دکوراسیون مدرن استفاده کنید بهتره که اون رو با نور نواری و یا به صورت بک لایت سفارش بدید. استفاده کردن از آینه‌های بیضی شکل به صورت افقی رواج زیادی نداره اما توی دکوراسیون‌های خاص می‌تونه جذابیت ویژه‌ای داشته باشه. با این حال پیشنهاد ما استفاده کردن از این آینه به صورت عمودی و یا همون ایستاده هستش که یکی از ترندترین مدل‌های سال ۲۰۲۴ هستش و فوق‌العاده جذابه!

آینه بیضی مستطیلی

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

این دسته از آینه‌های بیضی شکل به خاطر داشتن خطوط موازی و همچنین دو تا نیم دایره بالا و پایین خود ، هم انرژی اتحاد را مثل آینه‌های دایره‌ای شکل پخش می‌کنند و هم حس ثبات رو مثل آینه‌های مستطیلی شکل , پس این آینه‌ها از نظر سطح انرژی بسیار بالا هستند و استفاده کردن ازشون حسابی پیشنهاد میشه. این دسته از آینه‌ها رو هم می‌تونید هم به صورت قابدار هم بدون قاب سفارش بدین که اگر سبک دکوراسیون آرایشگاهتون به صورت مینیمال باشه ، بیضی مستطیلی شکل می‌تونن دکورتون رو بسیار چشمگیر کنن. خرید هر شکل از آینه دقت کنید که اون آینه به خودتون هم حس خوبی بده و مسابقه سلیقه‌تون باشه

نوع آینه آرایشگاه بر اساس جایگاه قرارگیری

  • نوع آینه آرایشگاه دیواری
  • نوع آینه آرایشگاه رومیزی
  • نوع آینه آرایشگاه ایستاده

آینه آرایشگاه دیواری

آینه‌ آرایشگاه می‌تونه به دیوار نصب بشه. در این صورت آینه فضایی را در محیط خودش اشغال نمیکنه و با بهره‌برداری از فضا، آینه موجب میشه تا فضا بزرگ‌تر هم به نظر برسه. این نوع آینه آرایشگاه همچنین نصب بسیار راحتی هم داره و با ثابت موندن در جای خودش، خطری بابت شکستن اون وجود نداره. لازم به ذکر هست که آینه‌ها امروزه از مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستن.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

نوع آینه آرایشگاه رومیزی

آینه رومیزی یکی حالت دیگه هستش که آینه‌ها به‌خصوص آینه آرایشگاه می‌تونه به اون صورت قرار بگیرن. این نوع آینه آرایشگاه یعنی آینه رومیزی به‌خصوص برای آینه رومیزی بسیار مناسب هست. در این صورت با قرار دادن لوازم آرایشی مربوطه روی میز هم دسترسی به اون ساده هستش و مراحل کار هم می‌تونه به‌سادگی انجام بشه.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

آینه ایستاده آرایشگاه

آینه ایستاده هم حالت دیگه آینه آرایشگاه هست که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. در این حالت اغلب آینه رو به همراه پایه به کار می‌برن تا ایمنی هم به طور کامل حفظ بشه.

نوع آینه آرایشگاه
نوع آینه آرایشگاه

این همه نوع آینه آرایشگاه رو چرا از ما بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که شما بخواین رو براتون با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنیم. چون از بهترین موارد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم بهترین کیفیت رو برای آینه‌ها داشته باشیم. بخش فروش هم بر عهده خودمون هست که بتونیم با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، با قیمت مناسب‌تری آینه‌ها رو به فروش برسونیم. اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها تفاوت ما با تولیدی‌های دیگه آینه نیستن. ما روی آینه‌های سفارشی ضمانت بی قید و شرط داریم که این مورد رو فقط در کارگاه تولید آینه ما می‌تونین ببینین.

ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله ما طوری هست که هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد، ما براتون تعویض یا رفع می‌کنیم. فقط طبیعتا اگه آینه دچار شکستگی و ضربه توسط مشتری بشه، شامل این ضمانت نیست. بنابراین برای داشته هر نوع آینه آرایشگاه با بهترین کیفیت و قیمت می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر مشاوره یا سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما پاسخگوی شما هستن تا بتونین بهترین آینه ممکن رو برای فضای خودتون داشته باشین. و بتونین یک فضای خیلی زیبا و آرامش‌بخش هم برای خودتون و هم مشتری‌هاتون ایجاد کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ