مدل آینه ایستاده

مدل آینه ایستاده

تنوع در مورد آینه‌های امروزی به‌قدری زیاد هست که امکان اشاره به همشون در یک متن وجود نداره. به همین دلیل در این متن به یکسری آینه‌های پرکاربرد می‌پردازیم که خیلی مورد توجه هم هستن. انواع مدل آینه ایستاده از جدیدترین آینه‌ها رو معرفی می‌کنیم. این آینه‌ها از قابلیت‌های خیلی خاصی بهره‌مند هستن و به شما امکانات خاصی رو میدن که آینه‌های معمولی تنمی‌تونن هیچ‌وقت به این اندازه موثر باشن. همچنین خود این آینه‌ها هم تنوعشون خیلی بالاست و می‌تونن به‌صورت‌های مختلفی باشن و از آینه‌های متفاوتی هم ساخته بشن. بنابراین می‌تونین آینه مورد دلخواه خودتون رو که متناسب با فضاتون هم هست انتخاب کنین.

مدل آینه ایستاده
مدل آینه ایستاده

معرفی انواع آینه برای مدل آینه ایستاده

انواع مدل آینه ایستاده که در این متن گفته میشه، می‌تونه از آینه‌های مختلفی ساخته بشه. درواقع هر آینه‌ای که وجود داره، می‌تونه به‌صورت ایستاده هم ساخته بشه و به همون صورت هم مورد استفاده قرار بگیره.

آینه بک‌لایت

یکی از بهترین آینه‌ها که می‌تونه برای انواع مدل آینه ایستاده استفاده بشه، آینه بک‌لایت هستش. آینه بک‌لایت آینه‌ای جدید و خاص هست که امکان نورپردازی فوق‌العاده‌ای رو داره. نورپردازی آینه هم به‌وسیله چراغ LED فراهم میشه. به این حالت که چراغ پشت آینه قرار می‌گیره. البته شکل چراغ شبیه چراغ‌های معمولی نیست و شکل و حالتی که داره، می‌تونه راحت پشت آینه قرار بگیره. چراغ مورد استفاده برای این آینه شکل نواری داره و با وجود ضخامت کم‌اش می‌تونه پشت آینه تعبیه بشه.

مدل آینه ایستاده
آینه بک‌لایت ایستاده

این نوع قرارگیری چراغ در پشت آینه نورپردازی خیلی خاصی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. نورپردازی هم حالت مخفی و ملایمی داره که دور آینه ایجاد میشه و جذابیت خیلی خاصی رو هم برای آینه ایجاد می‌کنه. اما غیر از جذابیت این نور خیلی آینه رو کاربردی‌تر می‌کنه. چون آینه وسیله‌ای برای دیدن هست که در طی زمان هم شفافیت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده. اما آینه هر چقدر هم شفاف باشه، باید در محیطی قرار بگیره که نور مناسب و کافی رو داشته باشه.

مدل آینه ایستاده
آینه پایه‌دار

به همین دلیل هم خیلی روی آینه‌ها و طراحیشون فکر شده که بتونن بهترین و واضح‌ترین دید رو فراهم کنن. نور آینه بک‌لایت هوشمند هم دقیقا طوری منتشر میشه که کاملا یکدست بتونه روبه‌روی خودش رو روشن کنه. تا شما زمانی که جلوی آینه بایستین، بتونین خودتون رو کاملا واضح تماشا کنین.

آینه چراغی

از انواع دیگه مدل آینه ایستاده، میشه به آینه چراغی اشاره کرد. آینه چراغی هم نورپردازی خیلی خوبی رو داره. اما در یکسری موارد با آینه بک‌لایت متفاوت هستش. در آینه چراغی هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که برای این آینه به کار میره هم از نظر شکل ظاهری تفاوت داره و هم از نظر نحوه قرارگیری برای آینه. در این آینه از تعدادی چراغ LED استفاده میشه که این چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. بنابراین وقتی روشن بشن، برعکس آینه بک‌لایت نورپردازی مستقیمی رو دارن.

مدل آینه ایستاده
آینه چراغ‌دار ایستاده

چراغ‌ها که روی آینه قرار می‌گیرن، نوری که فراهم می‌کنن باید یکدست باشه و هیچ سایه‌ای هم نداشته باشه. به همین دلیل با فاصله مشخصی روی آینه قرار می‌گیرن که بتونن بازدهی نور عالی داشته باشن. در مورد این آینه هم این نکته وجود داره که وقتی مقابل آینه قرار بگیرین، نور چراغ‌ها کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو خیلی روشن و دقیق در آینه ببینین. همچنین باید بگیم که این چراغ‌ها بهترین در نوع خودشون هستن که مصرف برق خیلی کمی هم دارن. بنابراین برای خیلی از فضاها هم چراغ‌ها خیلی توصیه میشن. نوری هم که از خودشون منتشر می‌کنن، خیلی طبیعی هست و کاملا با چشم سازگاری داره.

مدل آینه ایستاده
آینه قاب‌دار چراغی

انواع مدل آینه ایستاده به چه صورت‌هایی می‌تونه باشه

مدل آینه ایستاده به‌صورتی هست که می‌تونه حالت‌های مختلفی داشته باشه. بستگی داره که شما چه آینه‌ای موردپسندتون هست. پایه‌های مختلفی هستن که می‌تونن برای آینه‌های ایستاده به کار برن. خود پایه‌ها هم انواع بسیار مختلفی دارن که می‌تونن برای آینه‌ها به کار برن. آینه ایستاده امکان جابه‌جایی راحتی داره، اما برای این که بتونین خیلی راحت آینه رو جابه‌جا کنین، میشه زیر پایه‌ها چرخ‌هایی رو به کار برد. با استفاده از چرخ، خیلی راحت و بدون صرف هیچ انرژی آینه به هر جایی که بخواین منتقل میشه.

مدل آینه ایستاده
آینه ایستاده

آینه ایستاده یک حالت خیلی کاربردی دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه آینه‌ای خیلی جذاب و پرکاربردی هست که اتفاقا آینه خیلی جدیدی هم محسوب میشه. این آینه آینه‌ای هست که هر دو طرف اون امکان استفاده به‌طور همزمان رو داره. یعنی شما می‌تونین با این آینه، درواقع دو آینه با کیفیت بالا داشته باشین. آینه دوطرفه می‌تونه نوری و یا چراغی هم باشه. در این صورت مزایای آینه بسیار بیشتر هم میشه و شما می‌تونین از مزایای دوطرفه بودن آینه و هم انتشار نور اون استفاده کنین.

مدل آینه ایستاده
آینه دوطرفه

انواع مدل آینه ایستاده برای چه فضاهایی مناسب هستن

مدل آینه ایستاده برای فضای خاصی نیست و شما می‌تونین این آینه رو به هر شکلی که می‌خواین برای هر فضایی به کار ببرین. اما در یکسری از فضاها این آینه‌ها کاربرد خیلی بهتری رو دارن و بهتره که در اون‌ها از اینچنین آینه‌هایی استفاده بشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه ایستاده خیلی کاربرد خوب و مثبتی در این فضا داره. به‌خصوص اگر آینه دارای نورپردازی هم باشه، قطعا خیلی کمک‌کننده در ارائه خدمات بهتر هستش. به این دلیل که مشتری شما با نشستن مقابل آینه، نور آینه این کمک رو می‌کنه تا شما خیلی واضح‌تر بتونین روی مشتری‌تون دید داشته باشین.

مدل آینه ایستاده
آینه چراغ‌دار مدرن

برای ارائه خدمات زیبایی که به مشتری‌ها در آرایشگاه‌ها داده میشه، قطعا نیاز به نور وجود داره. که این نور باید بسیار خوب و از جای مناسبی منتشر بشه تا اثربخشی خوب خودش رو داشته باشه. به همین دلیل هم در این مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه هم نور طوری طراحی و به کار برده شده که بتونه بهترین بازدهی رو برای شما داشته باشه تا بتونین همونطور که حرفه‌ای هستین خدماتتون رو اجرا کنین.

مدل آینه ایستاده
آینه قدی چراغی

انواع مدل آینه ایستاده رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه هر نوع آینه‌ای که بخواین با بهترین کیفیت و همینطور قیمت مناسب تولید میشه. از انواع مدل آینه ایستاده تا خاص‌ترین و ساده‌ترین آینه‌ها در این کارگاه تولید میشه. هر آینه‌ای که سفارش بدین رو در کمترین زمان براتون تولید می‌کنیم و از هر جایی هم که باشین، امکان ثبت سفارش و ارسال وجود داره. آینه‌ها تمام در همین مجموعه و با نظارت خاصی تولید میشن و برای فروش اون‌ها هم هیچ واسطه‌ای نیست.دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب هم دقیقا همین موضوع هستش.

مدل آینه ایستاده
مدل آینه ایستاده

اما به جز این‌ها ما یکسری موارد ویژه‌تری هم داریم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی هر آینه‌ای هستش. با این ضمانت خیال شما کاملا راحت هست که هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، فقط به ما اطلاع میدین تا خیلی زود رسیدگی صورت بگیره. هر مشکلی هم به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نیست. علاوه بر این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها داریم که اگر آینه مورد رضایتتون نبود، امکان مرجوعش براتون خیلی راحت باشه. همه این‌ها موجب شده تا این کارگاه تولیدی اینه از بقیه رقبای خودش تمایز خاصی داشته باشه.

برای ارتباط با مجموعه هم می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس برقرار کنین. هر سوال یا ابهامی هم که داشته باشین، می‌تونین از مشاورین ما در این زمینه کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ