آینه مستطیلی نوردار

آینه مستطیلی نوردار

آینه مستطیلی نوردار ، از محبوب‌ترین انواع آینه نوری‌اس.در گذشته به جنبه‌ی زیبایی آینه و تاثیری که در منازل و محل کار داشت زیاد توجهی نمی‌شد.و کاربرد معمول و ساده‌‌ای از آینه رواج داشت.اما اکنون آینه خیلی کاربردی‌تر از گذشته شده‌اس.و نقش مهمی در دکوراسیون منازل پیدا کرده. و به وسیله‌ای جدایی‌ناپذیر از آرایشگاه و مزون تبدیل شده‌اس.

فرم مستطیل و گرد از پرمصرف‌ترین اشکال در عرضه‌ و سفارش آینه‌اس. ولی امروزه هر سبک و شکلی که در نظر داشته باشین قابل ساخت و آفرینش هست.تمام این آینه‌ها ، دارای نوری ملایم و زیبا هستن که عامل تفاوت اونا با آینه‌های ساده و قدیمی‌اس. که البته ناگفته نمونه که این آینه‌های مدرن دارای کیفیتی خیره کننده هستن. که شفافیت و وضوح تصویر از شاخصه‌های این آینه‌ی دوست‌داشتنی‌اس.

آینه مستطیلی نوردار ، رو می‌شه در ابعاد کوچک و بزرگ بسته به نوع نیاز فضاتون انتخاب کنین.طبعا برای روشویی و سرویس‎‌های بهداشتی آینه‌هایی جمع و جورتر از مزون و آرایشگاه لازمه.که نوع ضدبخار آن بسیار برای این مکان مناسبه.

آینه مستطیلی نوردار
آینه مستطیلی نوردار

کاربرد آینه مستطیلی نوردار

آینه مستطیلی نوردار دارای کاربرد وسیعی در صنعت مد و زیبایی‌اس.در آرایشگاه ازین آینه‌ی فوق‌العاده ، بسیار استفاده می‌کنن. چراکه وجود نور باعث می‌شه کارایی آینه خیلی بالا بره. نور ملایم تو صورت مشتری می‌تونه بسیار کاربردی باشه و کار شما رو راحت کنه.

با این آینه مشکل روشنایی ضعیف فضا قابل حله. حتی در ساعات پایانی روز نقش پررنگ‌تری رو ایفا می‌کنه. چینش منظم لامپ‌ها در سطح کناری آینه یا به صورت ریسه‌ای در پشت آینه با ظرافت خاصی در آینه کارگذاشته شده.که نور رو به صورت یکنواخت هدایت کنه.

همچنین امروزه در مزون‌ها این آینه‌ها بسیار خودنمایی می‌کنن . که سبک قدی یا ایستاده برای این محل مناسب‌تر هست.تا شخص به راحتی تمام ظاهر خودش رو در آینه نوری چک کنه. و هر آنچه که انتخاب واقعی‌اش هست رو پسند کنه.

منازل از دیگر فضاهایی هست که ازین آینه استقبال شایانی کردن.کیه که بدش بیاد یدونه از این آینه نوری‌های هوشمند تو اتاقش داشته باشه. تا راحت‌تر آرایش و پیرایش کنه. و از زیبایی اون لذت ببره !!!

مخصوصا که می‌تونه هر رنگی رو برای نور آینه‌‌اش انتخاب کنه تا حتی با رنگ وسایل اتاقش ست باشه. یا ترکیبی از رنگ‌ها رو داشته باشه. یا هر وقت خواست با حرکت دستش رنگ اونو تغییر بده. یا نخواست با کنترل این کارو انجام بده. یا مدل سنسوری این آینه با لمس دکمه‌پاورش خاموش و روشن می‌شه.

آینه مستطیلی نوردار
آینه مستطیلی نوردار

انواع آینه مستطیلی نوردار

تنوع در انواع آینه مستطیلی نوردار بسیار گستره‌اس تا پاسخگوی نیاز افراد در هر شغل و منصبی باشه که با آینه سر و کار داره.یکی از انواع این محصولات آینه‌هایی‌اس که پشت آن دارای باکسی جهت جمع کردن اشیای شماست. که مخصوصا در سرویس‌های بهداشتی زیاد مورد استقبال قرار می‌گیره.همچنین برای اتاق‌خواب هم مورد توجه قرار می‌گیره.

این آینه ممکنه به حالت متحرک با چرخ‌هایی جهت جابجایی اون باشه.که بدون نیاز به کمک کسی به آسونی قابل حرکته. البته در مواقعی که دوست دارین آینه در جای خودش محکم باشه. ترمز یا قفل چرخ آینه راه‌حل کار شماست.اما این آینه مناسب چه فضاهایی‌اس؟ برای محل‌هایی که استیجاری باشه و یا سلایق افراد اینطوری هست که باید تند تند دکورشون رو تغییر بدن خیلی مناسبه .و کارشون رو راحت می‌کنه.

در مقابل آینه‌های ثابت یا دیواری وجود دارن. همانطور که از اسمش پیداست، این آینه در دیوار محکم و ثابت میشه. که به صورت تمام قد یا در اشکال و ابعادی با سایز کوچک‌تر قابل نصب هست.

آینه مستطیلی نوردار
آینه مستطیلی نوردار

از کجا آینه بخرم که کیفیت خوبی داشته باشه؟

کمپانی ayneha باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین آینه‌ها رو با قیمتی مناسب عرضه می‌کنه. تا به‌حال دقت کردین که چرا تو بعضی آینه‌ها تصویر چقد زیبا و واضح نمایان می‌شه؟ و در بعضی دیگه پوست تیره‌تر دیده می‌شه. وتصویر بی‌کیفیت‌تر نشون داده می‌شه.

بله درست حدس زدین دلیلش جنس و مرغوب بودن یا نبودن آینه‌اس.چرا وقتی می‌خوام هزینه کنم جنس باارزشی رو از کمپانی‌ای قابل اعتمادی تهیه نکنم؟

وقتی به کاری که انجام می‌دم اعتقاد دارم ، وقتی استعداد و مهارت خاص دارم تو شغل آرایشگری باید به لوازمی که انتخاب می‌کنم هم دقت کنم. محصولاتی که کمپانی ayneha تولید و عرضه می‌کنه ، علاوه بر زیبایی دارای دوام و بقای عمر بالایی‌اس.که سال‌های سال شما رو در شغل حرفه‌ای‌تون همراهی می‌کنن.

آینه مستطیلی نوردار
آینه مستطیلی نوردار

آینه نوری گرون در نمیاد؟

هر آرایشگر کاربلدی دوست داره که یکی از انواع آینه مستطیلی نوردار ، رو در محل کارش داشته باشه. اما شاید افراد آماتور نگران قیمت این آینه باشن.باید بدونین که داشتن یکی ازین آینه‌ها می‌تونه کسب و کارتو زیر و رو کنه. امروزه عقل مردم به چشمشونه.

وقتی که وارد فضایی بشن که از مد روز عقب باشه ، هرچقدرم که کار آرایشگر ماهرانه باشه ،ممکنه کارش تحت تاثیر دکوراسیون محیط قرار بگیره.و شخص حس بدی نسبت به شما پیدا کنه.و اطمینانش رو به کارتون از دست بده.

در ضمن ناگفته نمونه که هزینه‌ی تهیه‌ی آینه نهایت به قیمت دو سه بار رستوران رفتن شماست.در حالی که این آینه سال‌های سال همراه همیشگی شماست . که تاثیر شگفت‌آوری در فضای شما داره.

پس هرچه زودتر دست‌بکار شو !!! و با تماسی از مشاوره‌ی رایگان کمپانی بهره‌مند شو.و با دادن ابعاد و طرحی که مدنظرته این آینه رو برای خودت تخصصی کن. حتی می‌تونی لوگوی کار و سازمانت رو روی آینه حک کنی . تنها کاری که باید بکنی اینه که فایل لوگو رو برای متخصصین ayneha ارسال کنی.تا هر آنچه در ایده‌ی شماست در جامه‌ی عمل پدیدار بشه.

داشتن لوگو می‌تونه کارتو حرفه‌ای تر به نظر برسونه.تصور کن آینه مستطیلی نورداری داری که لوگوی کارت روی اون کنده‌کاری شده. که با روشن شدن آینه لوگوی شما خودنمایی می‌کنه.این موضوع چقدر می‌تونه در روند کاری شما تاثیر مثبت داشته باشه ؟! بله درست حدس زدین ، این کار باعث موندگاری نام و نشان شما تو ذهن مشتری می‌شه.

و علاوه بر اون باعث رشد سیاست کاری شما می‌شه.و شما رو تبدیل به یک آرایشگر کاردان می‌کنه که ، برای کارش اهمیت قایله.

آینه مستطیلی نوردار
آینه قدی مستطیلی نوردار

ضمانت بی قیدا و شرط یکساله

تا حالا جایی دیدی که بهت اطمینان بده که جنسی رو بخری بیاری خونه و ازش خوشت نیاد ، محصول رو ازت پس بگیره و پولتو بهت عودت بده ؟

کمپانی ayneha اینو بهت تضمین میده که اگه آینه رو بردی خونه یا محل کارت اما اونی نشد که می‌خواستی بدون کم کردن هزینه‌‌ای اونو ازت پس می‌گیره.

یا حتی اگه هنگامی که آینه به محل مورد نظر منتقل می‌شه تو راه بشکنه یا آسیبی بهش وارد بشه ، همه‌ی خسارات رو گردن می‌گیره. همچنین اگر تو سیستم نوری آینه خللی وارد بشه رایگان اونو براتون تعمیر می‌کنن. و آینه‌ای سالم بهتون تحویل میدن.

پس تا یک سال خیالت از هر نظر راحته که کمپانی از هر نظر کارشو ساپورت می‌کنه.و بهترین و زیباترین آینه نوری سال رو با کیفیتی مطلوب در اختیارت می‌ذاره. چون این آینه‌ها کیفیت صادراتی دارن و کارکرد اونا همراه با گارانتی دوازده ماهه‌اس.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه مستطیلی نوردار
آینه مستطیلی نوردار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ