آینه مزونی نوری

آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری بسیار خاص و زیبا هستن و اونا رو نمیشه از هر جایی تهیه کرد. باید برای تهیه و سفارش آینه های مزونی که شیک و خاصن به جاهایی که این کارو به صورت تخصصی انجام میدن بسپاریم .

آینه مزونی لاکچری

تخصص کارگاه آینه ها تولید آینه های لاکچری برای مزون ها و سالن های آرایشیه. که این آینه ها جز آینه هایی هستن که ساخت اونا بسیار مهمه و باید توی ساخت به نکات خیلی ریزی دقت بشه و نیاز یک مزون دار رو برطرف کنه.تنوع آینه هایی که خاص و شیک باشن بسیار زیادن اما قرار تو این مقاله در مورد آینه های خاص که مخصوص مزون هستن صحبت کنیم و در مورد اونا بیشتر توضیح بدیم .با ما همراه باشین تا اطلاعاتی کسب کنین.

آینه مزونی لاکچری

انواع جدید آینه مزونی لاکچری

  • آینه مزونی لاکچری مدل بک لایت
  • آینه مزونی لاکچری مدل تاچ
  • آینه مزونی لاکچری مدل حسگری
  • آینه مزونی لاکچری مدل هالیوودی
  • آینه مزونی لاکچری مدل ریموتی
  • آینه مزونی لاکچری مدل ایستاده
  • آینه مزونی لاکچری مدل دیواری
  • آینه مزونی لاکچری مدل قدی
  • آینه مزونی لاکچری مدل دوطرفه
  • آینه مزونی لاکچری مدل بدون قاب
  • آینه مزونی لاکچری مدل گرد
  • آینه مزونی لاکچری مدل بیضی
  • آینه مزونی لاکچری مدل قاب فلزی
  • آینه مزونی لاکچری مدل قاب استبل
  • آینه مزونی لاکچری مدل قاب مشکی
  • آینه مزونی لاکچری مدل قاب طلایی
  • آینه مزونی لاکچری مدل قاب نقره ای
  • آینه مزونی لاکچری مدل سندبلاست
  • آینه مزونی لاکچری مدل لوگودار
  • آینه مزونی لاکچری مدل چرخ دار
  • آینه مزونی لاکچری مدل پایه دار
آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری مدل بک لایت

یکی از جذاب‌ترین آینه هایی که بسیار لاکچریه مدل بک لایته که این آینه دارای نور پردازی و نورپردازی اون در پشت آینه و به صورت مخفیه. نور آینه هایآینه بک لایت میتونه در هر رنگی که شما بخواین نصب بشه. ولی پر طرفدار ترین و طبیعی ترین نورهای آینه های بک لایت رنگ آفتابی و مهتابی. البته نور آفتابی و مهتابی رو میشه در کنار هم نصب کرد تا یک نور طبیعی به فضا انعکاس کنه علاوه بر اینکه این نور بسیار طبیعی نور بیشتر از یک آینه بک لایت معمولی چون دو ردیف لامپ ال ای دی نواری در پشت آینه قرار میگیره.انواع آینه های بک لایت خیلی زیاده که با خوندن این مقاله میتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

آینه مزون اصفهان

آینه میدونی لاکچری مدل هالیوودی

یکی دیگه از آینه هایی که بسیار لاکچریه و نور زیادی داره و مزون دارها از این آینه بسیار استقبال کردن مدل آینه هالیوودی .آینه های هالیوودی رو حتما پیش کسایی که کار گریم انجام میدن دید و یا حتماً همه بلاگرهای یه دونه از این آینه‌ها دارن .چون نور زیادی داره و با این آینه میتونین خودتون رو دقیق تر و بهتر ببینین و عکس های خیلی زیبا تری بگیرین.آینه های هالیوودی هم مثل آینه بک لایت میتونه به صورت آفتابی، مهتابی و یکی در میون باشه که یا فقط از نور آفتابی استفاده میشه و یا فقط از نور مهتابی. این بستگی به سلیقه شما داره.با روش های مختلفی میتونین نور آینه های بک لایت و هالیوودی رو روشن و خاموش کنین که این روش ها به صورت ریموتی،لمسی،حسگری هستن.

آینه مزونی لاکچری

مدل ریموتی

آینه هایی که با ریموت خاموش روشن میشه ، کار کردن باهاشون راحت تر از هر مدل دیگه ایه. که میتونین با این ریموت از راه دور نور آینه هارو خاموش و روشن کنین و یا هر رنگ که رو که دوست دارید تنظیم کنین. البته اگه فضای شما دارای نور طبیعی هستش و نیازی به نور های مصنوعی مثل نور همین آینه ها نداره میتونین نور آینه‌ هاتون رو رنگی سفارش بدین تا یک فضای خاص چشمگیر رو ایجاد کنه

آینه مزونی لاکچری

مدل تاچ ویا لمسی

یکی دیگر از روش هایی که میتونین با اون نوری که در پشت آینه یا در دور تا دور آینه‌ های هالیوودی قرار دارن رو روشن و خاموش کنین مدل لمسیه. که همه ما با این روش آشناییم چون دقیقا مثل صفحه گوشی ما عمل میکنه. وقتی شما قسمت مشخص شده‌رو که روی آینه معلومه لمس کنین، نور شما روشن و خاموش میشه.علاوه بر اینکه دکمه روشن خاموش شدن رو روی آینه میتونیم به صورت لمسی قرار بدیم آپشن های دیگه ای هم به‌صورت لمسی میشه روی آینه نصب کرد .مثلاً میشه یک ساعت که تایم دقیق رو بهتون نشون بده رو نصب کنیم و با دکمه های لمسی میتونیم ساعت رو تنظیم کنین. یا میشه یک آپشن ضد بخار روی آینه ها نصب کرد که باز هم با این دکمه‌ها میشه اونو رو روشن و خاموش کرد.

آینه مزونی لاکچری

مدل حسگری

سومین روش خاموش و روشن کردن نور آینه های هالیوودی و بک لایت به روش حسگریه .این روش خیلی قشنگ و جالبه .وقتی شما دستتون رو جلوی قسمتی که مشخص کردیم تکون بدین نور آینه تون روشن و خاموش میشه

آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری مدل قاب دار

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آینه مزونی لاکچری که در عین سادگی زیبایی خیلی زیادی داره آینه های قاب داره.آینه های قاب دار اگه به صورت نور مخفی تولید بشن بسیار شیک میشن و فضای شما رو لوکس می‌کنن .قاب هایی که امروزه مورد توجه همه قرار گرفته نه قاب های قدیمی و شلوغه و نه چوبی و نه از جنس ‏pvc .این قاب ها به صورت نوارهای باریکه فلزی هست که دور تا دور آینه نصب میشه. رنگ‌های این قاب‌های فلزی متفاوت و به رنگ‌های سفید، مشکی ،طلایی و …وجود داره

آینه مزون تبریز

آینه مزونی لاکچری مدل سندبلاست

راجع به آینه های قاب دار در پاراگراف بالا صحبت کردیم که این آینه ها در عین سادگی واقعا زیبا هستن. اگه روی آینه های قاب دار که به صورت نور مخفی و یا همون بک لایت هستن دور تا دور آینه به صورت یک حاشیه و قاب سند بلاست کنیم که نور از این قسمت عبور کنه خیلی شیک تر و خاص تر میشه.اگه شما فضای دارین که به نور مصنوعی نیاز داره شما با کمک آینه های بک لایت که روی اون سند بلاست انجام شده میتونین فضاتون رو روشن کنین. چون نور از قسمت سندبلاست شده و اطراف آینه به فضا میتابه.

آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری هم دارای گارانتیه

آینه مزونی لاکچری هم دارای گارانتی یک ساله هست و از این گارانتی میتونین تا یک سال بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنین استفاده کنین. در صورتی که آینه شما خراب بشه به صورت رایگان ما مشکل آینه‌ رو درست میکنیم و دستتون میرسونیم. البته تمامی قطعات ای که برای ساخت آینه های لاکچری و هر مدل آینه ای که از کارگاه تهیه کنین از بهترین متریال ها هستن که عمر طولانی دارن.

آینه مزونی لاکچری

نگران ارسال آینه مزونی لاچری هستم نکنه تو راه برای آینه اتفاقی بیوفته

طوری که آینه هارو بسته بندی میکنن مقاومت زیادی دارن و با هر ضربه ای نمیشکنن.البته اگه این اتفاق بیوفته شما اصلا خودتونو ناراحت نکنین و نگران این مسئله نباشین. چون ما یک آینه جدید براتون طراحی و تولید میکنیم.و تمام مسئولیت ارسال آینه ها با ماست

آینه مزونی لاکچری

راستی یه خبر عالی

اگه به هر دلیلی از آینه ای که سفارش دادین خوشتون نیاد و ازش راضی نباشین ما هزینتونو برمیگردونیم و آینه رو پس میگیریم.با این کار می‌تونین با خیال راحت سفارش‌تونو به صورت اینترنتی ثبت کنین.برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتون با شماره 09901717305 تماس بگیرین .میتونین به صورت حضوری هم به آدرسی که براتون می‌نویسم تشریف بیارین.

ابنه مزونی لاکچری

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ