آینه مزونی نوری

آینه مزونی لاکچری

گوله گوله اشک میریزی ، وقتی که ببینی چه آینه مزونی لاکچری‌ای رو میتونستی آنلاین بخری ولی پولتو دادی یه آینه داغون از بازار خریدی! این فردای توعه اگه امروز باهام نیای مدلای خفن و لوکس و باکیفیت رو نشونت بدم. آینه‌های مزونی یه عالمه تنوع خفن دارن که اگه از بینشون یه مدل درست انتخاب کنی ، می‌تونی فروشت رو هم چند برابر کنی!

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

آینه چه شکلی بخرم که بیشتر به دکوراسیونم بیاد ؟

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

همیشه اولین قدم برای خرید یه محصول اینه که بدونیم قراره چه شکل و شمایلی داشته باشه . این موضوع در مورد خرید آینه هم صادقه ! از اون‌جایی که آینه‌ها تو شکل و مدلشون تنوع خیلی زیادی دارن ، در نظر گرفتن این نکته خیلی مهمه که بدونیم کدوم شکل ظاهری آینه جدید به درد دکوراسیون ما می‌خوره و چه شکل آینه‌ای برای ما مناسبه .

به نظر من فقط آدم‌های بی‌سیاست براشون فرقی نداره آینه مزونشون چه شکلی باشه ! وگرنه وقتی شکل و قیافه آینه این‌قدر روی زیبایی و چشم‌گیر بودنش مؤثره، چرا نباید بهش بها بدیم ؟! حتی اگر بحث پول و هزینه هم باشه ، یه آدم با سیاست باید برای خریدش وقت بذاره و بهترین و زیباترین آینه رو پیدا کنه تا ارزش پولش حفظ بشه . وگرنه چرا پولش رو ساعت ۹ شب نمی‌ذاره تو سطل آشغال ؟!

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

برای کیفیت نمی‌خواد هزینه کنی!

این جمله رو بهت میگفتم اگه میخواستی یه آینه برای سقف تالار بگیری یا یه ناکجا آبادی که کاربرد نداره و کیفیت پایینش شانت رو پایین نمیاره! اما خب قطعا در مورد آینه مزونی لاکچری همچین حرفی رو نمی‌تونیم بزنیم. خودت فرض کن بری یه مزون و لباس تنت رو بخوای توی یه آینه که کدره یا موج داره بسنجی! چه حسی بهت دست میشه؟ معلومه حس می‌کنی صاحب اونجا حرفه‌ای نیست و برای کارش ذره‌ای ارزش قائل نیست.

ما که نمی‌خوای مشتری هامون همچین دیدی رو بهمون داشته باشن ، بنابراین باید از یه آینه باکیفیت استفاده کنیم و دید مشتری هامون رو به خودمون خراب نکنیم. منتها باید از طرفی بتونیم یه آینه خوب رو از بد تشخیص بدیم مخصوصا وقتی داریم اینترنتی خرید می‌کنیم الان بهت ترفندش رو میگم.

آینه بی‌کیفیت رو با یه ترفند تشخیص بده

وقتت رو نمیگیرم رفیق تشخیص حضوریش سخته و تشخیص اینترنتیش غیر ممکن ، فقط باید از یه جای معتبر خریدکنی که ضمانت بازگشت وجه داشته باشه. مثلا همین سایت که الان داخلشی ، اگخ بعد تحویل گرفتن آینه حتی نظرت عوض شده باشه و دیگه از آینه خوشت نیاد هم می‌تونی پسش بدیو پولت ور بهت بدیم چه برسه به اینکه از کیفیتش ناراضی باشی که غیر ممکنه! چرا؟

چون صفر تا صد

انواع جدید آینه مزونی لاکچری

  • آینه مزونی لاکچری مدل بک لایت
  • آینه مزونی لاکچری مدل هالیوودی
آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری مدل بک‌لایت

یکی از جذاب‌ترین آینه هایی که بسیار لاکچریه مدل بک‌لایته که این آینه دارای نور پردازی و نورپردازی اون در پشت آینه و به صورت مخفیه. نور آینه‌های آینه بک لایت میتونه در هر رنگی که بخوای نصب بشه. ولی پر طرفدارترین و طبیعی‌ترین نورهای آینه‌های بک‌لایت رنگ آفتابی و مهتابی.

البته نور آفتابی و مهتابی رو میشه در کنار هم نصب کرد تا یک نور طبیعی به فضا انعکاس کنه علاوه بر اینکه این نور بسیار طبیعی نور بیشتر از یک آینه بک‌لایت معمولی چون دو ردیف لامپ ال‌ای‌دی نواری در پشت آینه قرار میگیره. انواع آینه‌های بک‌لایت خیلی زیاده که با خوندن این مقاله می‌تونین بهترین انتخاب رو داشته باشی.

آینه مزون اصفهان

آینه میدونی لاکچری مدل هالیوودی

یکی دیگه از آینه هایی که بسیار لاکچریه و نور زیادی داره و مزون دارها از این آینه بسیار استقبال کردن مدل آینه هالیوودی .آینه های هالیوودی رو حتما پیش کسایی که کار گریم انجام میدن دید و یا حتماً همه بلاگرهای یه دونه از این آینه‌ها دارن .چون نور زیادی داره و با این آینه میتونین خودتون رو دقیق تر و بهتر ببینین و عکس های خیلی زیبا تری بگیرین.

آینه های هالیوودی هم مثل آینه بک لایت میتونه به صورت آفتابی، مهتابی و یکی در میون باشه که یا فقط از نور آفتابی استفاده میشه و یا فقط از نور مهتابی. این بستگی به سلیقه شما داره.با روش های مختلفی میتونین نور آینه های بک لایت و هالیوودی رو روشن و خاموش کنین که این روش ها به صورت ریموتی،لمسی،حسگری هستن.

آینه مزونی لاکچری

مدل‌های تنظیم آینه نوری

  • با ریموت کنترل
  • آینه لمسی یا تاچ
  • آینه حسگری

مدل ریموتی

آینه‌هایی که با ریموت خاموش روشن میشه ، کار کردن باهاشون راحت‌تر از هر مدل دیگه‌ایه. که میتونی با این ریموت از راه دور نور آینه‌هارو خاموش و روشن کنی و یا هر رنگ که رو که دوست داری تنظیم کنی. البته اگه فضای مزون دارای نور طبیعی هستش و نیازی به نورهای مصنوعی مثل نور همین آینه‌ها نداره میتونی نور آینه‌‌هاتون رو رنگی سفارش بدی تا یک فضای خاص چشمگیر رو ایجاد کنه

آینه مزونی لاکچری

مدل تاچ ویا لمسی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تونی با اون نوری که در پشت آینه یا در دور تا دور آینه‌‌های هالیوودی قرار دارن رو روشن و خاموش کنی مدل لمسیه. که همه ما با این روش آشناییم چون دقیقا مثل صفحه گوشی ما عمل میکنه. وقتی قسمت مشخص شده‌رو که روی آینه معلومه لمس کنی، نورت روشن و خاموش میشه و میتونی میزان نورش رو هم از همین طریق کم وزیاد کنی.

علاوه بر اینکه دکمه روشن خاموش شدن رو روی آینه میتونیم به صورت لمسی قرار بدیم آپشن‌های دیگه‌ای هم به‌صورت لمسی میشه روی آینه نصب کرد .مثلاً میشه یک ساعت که تایم دقیق رو بهت نشون بده رو نصب کنیم و با دکمه‌های لمسی میتونیم ساعت رو تنظیم کنی. یا میشه یک آپشن ضد بخار روی آینه‌ها نصب کرد که باز هم با این دکمه‌ها میشه اونو رو روشن و خاموش کرد.

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

مدل حسگری

سومین روش خاموش و روشن کردن نور آینه‌های هالیوودی و بک‌لایت به روش حسگریه .این روش خیلی قشنگ و جالبه .وقتی که دستت رو جلوی قسمتی که مشخص کردیم تکون بدی نور آینه خفنت روشن و خاموش میشه که خب یه روش لوکسه

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری مدل قاب دار

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آینه مزونی لاکچری که در عین سادگی زیبایی خیلی زیادی داره آینه‌ قاب‌دار هست. آینه‌های قاب‌دار اگه به صورت نور مخفی تولید بشن بسیار شیک میشن و فضای مزونت رو لوکس می‌کنن .قاب‌هایی که امروزه مورد توجه همه قرار گرفته نه قاب‌های قدیمی و شلوغه و نه چوبی و نه از جنس ‏pvc .این قاب‌ها به صورت نوارهای باریکه فلزی هست که دور تا دور آینه نصب میشه. رنگ‌های این قاب‌های فلزی متفاوت و به رنگ‌های سفید، مشکی ،طلایی و …وجود داره

آینه مزون تبریز
آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری مدل سندبلاست

راجع به آینه‌های قاب‌دار در پاراگراف بالا صحبت کردیم که این آینه‌ها در عین سادگی واقعا زیبا هستن. اگه روی آینه‌های قاب‌دار که به صورت نور مخفی و یا همون بک‌لایت هستن دور تا دور آینه به صورت یک حاشیه و قاب سندبلاست کنیم که نور از این قسمت عبور کنه خیلی شیک‌تر و خاص ‌تر میشه. اگه فضای مزونت به نور مصنوعی نیاز داره با کمک آینه‌های بک‌لایت که روی اون سندبلاست انجام شده میتونی فضا مزون رو روشن کنی. چون نور از قسمت سندبلاست شده و اطراف آینه به فضا میتابه و مخصوصا اگه اون سند بلاست لوگو یا آی دی پیجت باشه خیلی خفن میشه.

آینه مزونی لاکچری

آینه مزونی لاکچری هم دارای گارانتیه

آینه مزونی لاکچری هم دارای گارانتی یک ساله هست و از این گارانتی میتونی تا یک سال بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنی استفاده کنی. در صورتی که آینه‌ات خراب بشه به صورت رایگان ما مشکل آینه‌ رو درست می‌کنیم و دستت میرسونیم. این تضمین رو میدیم و خیالمون راحته که هیچ اتفاقی قرار نیست برای آینه‌هایی که از ما میخری بیفته چرا؟ چون آینه‌ها صفر تا صد تولید خودمونن و از کیفیت متریالمون خیالمون راحته عزیزم 🙂

آینه مزونی لاکچری

نگران ارسال آینه مزونی لاچری هستم نکنه تو راه برای آینه اتفاقی بیوفته

ما طوریآینه‌هارو بسته بندی میکنیم مقاومت زیادی دارن و با هر ضربه‌ای نمیشکنن. البته اگه این اتفاق بیوفته که نمیفته هم اصلا خودتو ناراحت نکن و نگران این مسئله نباش رفیق. چون ما یک آینه جدید برات طراحی و تولید میکنیم و تمام مسئولیت ارسال آینه‌ها با ماست

آینه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

راستی یه خبر عالی

اگه به هر دلیلی از آینه‌ای که سفارش دادی خوشت نیومد و ازش راضی نبودی ما هزینت رو برمیگردونیم و آینه رو پس میگیریم. با این کار می‌تونی با خیال راحت سفارشت رو به صورت اینترنتی ثبت کنی. برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتت با شماره 09901717305 تماس بگیر .میتونی به صورت حضوری هم به آدرسی که برات می‌نویسم تشریف بیاری.

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ابنه مزونی لاکچری
آینه مزونی لاکچری

از کجا آینه مزونی پینترستی بخرم؟

از ما 🙂
بیا تو سایت و هر مدل آینه پینترستی که دوست داری رو برای متخصصامون بفرست تا برات با بهترین کیفیت و قیمت بسازیمش رفیق

گارانتی مارانتی دارن آینه‌های اینجا؟

در این حد بگم که اگه خوشت نیاد هم ازت پسش میگیریم! خراب شه (که میدونیم نمیشه) برات تعمیرش میکنیم ، خواستی برات تو مزونت یا هرجا میخوای) نصبش می‌کنیم ، تو مسیر بشکنه خودمون هزینه رو گردن میگیریم و برات دوباره تولید می‌کنیم میفرستیم. دیگه چی می‌خوای؟ می‌خوای باهاش برات آیس کافی هم بفرستیم؟😂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ