آینه گریم نور سفید

آینه گریم نور سفید

امروزه برای مکان‌هایی مثل آرایشگاه‌ها و مزون‌ها از آینه‌های ساده کمتر استفاده می‌شه. از آنجایی که همه ما می‌دونیم آینه‌های جدید و نور دار جای آینه‌های ساده قدیمی رو گرفتن. یکی از زیباترین آینه‌ها و پرکاربردترین اونا آینه گریم نور سفید هست. برای اینکه یه تغییر اساسی تو سالن آرایشگاه خودتون داشته باشین و هزینه زیادی صرف این قضیه نکنین و وقت خودتونو هدر ندین نیاز به بنایی و بازسازی نیست کافیست از آینه های گریم نور سفید برای سالن آرایشگاه خودتون استفاده کنین. که از این آینه در سالن های آرایش پایتخت تهران و معروف ترین سالن‌ها و مزون‌ها استفاده می‌شه.

اولین مسئله‌ای که باید اینو بهتون بگیم اینه که محصولات سایت ayneha بدون هیچ قید و شرطی در صورتی که آسیب ببینن تعویض و تعمیر می‌شن و یکسال گارانتی دارن.

آینه گریم نور سفید

ویژگی آینه گریم نور سفید

یکی از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که آینه گریم نور سفید داره نورپردازی آینه هست. توسط لامپ‌های ال ای دی این نورپردازی زیبای آیینه ی نور سفید انجام میشه و نور خیلی طبیعی و زیبا هست. اگه آینه گریم نور سفید شما نورپردازی شده باشه باعث می‌شه تا شما یک تصویر دقیق‌ از چهره خود در آینه ببینین. برای اینکه همه ما دوست داریم وقتی در مقابل آینه قرار می‌گیریم تصویر خودمون رو به صورت شفاف در آینه ببینیم.

این آینه گریم نور سفید مخصوص آرایشگاه ها و آرایش کردنه. نورپردازی آینه های گریم نور سفید یکی از مشخص‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌هاش هس که علاوه بر این ویژگی قابلیت‌های جذاب و جدید دیگری هم داره. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد انواع آینه گریم توضیح می‌دیم.

آینه گریم نور سفید

اصلا می‌دونین چرا باید از کارگاه آینه‌ها آینه گریم نور سفید خریداری کنین

در کارگاه آینه ها در کمترین زمان می‌تونیم آینه های بسیار باکیفیت با استفاده از دستگاه‌های جدید دنیا و با کمک نیروهای مجرب و متخصص آینه های نوری تولید کنیم که از این آینه ها برای صادر کردن به کشورهای دیگه دنیا استفاده می‌شه.

اگه یک درصد آینه هایی که به ما سفارش دادین مورد سلیقه و باب میل شما نبود آینه ها رو از شما پس می‌گیریم و می‌تونین این آینه ها رو به ما برگردونین. از هر لحاظ ما فکر شما مشتریان عزیز رو کرده‌ایم. وقتی از کارگاه آینه ها برای سالن آرایشگاه خود آینه‌ای تهیه می‌کنین اینو بدونین که از ضمانت بی قید و شرط بهره‌مند می‌شین. اگر آینه شما در مسیر ارسال به محل مورد نظر آسیبی ببینه و بشکنه و بعد از مدتی استفاده تاچ و یا چراغ آینه از کار بیوفته و خراب بشه اصلا نگران این موضوع نباشین چون ما اونو رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم.

آینه گریم نور سفید

انواع آینه گریم نور سفید

  • آینه گریم نور سفید بک لایت
  • آینه گریم نور سفید چراغ دار
  • آینه گریم نور سفید قابدار
  • آینه گریم نور سفید بدون قاب
  • آینه گریم نور سفید پایه دار
  • آینه گریم نور سفید دوطرفه
  • آینه گریم نور سفید رومیزی
  • آینه گریم نور سفید اویز
  • آینه گریم نور سفید ریموتی
  • آینه گریم نور سفید حسگری
  • آینه گریم نور سفید تاچ
  • آینه گریم نور سفید قدی
  • آینه گریم نور سفید دیواری
  • آینه گریم نور سفید چرخ دار
  • آینه گریم نور سفید ثابت
  • آینه گریم نور سفید متحرک
  • آینه گریم نور سفید ارایشگاه
  • آینه گریم نور سفید مزون
آینه گریم نور سفید

آینه گریم نور سفید بک لایت

یکی از مدل‌ آینه های معروف دنیا که در عین حال پرطرفدار هم هستن ،آینه‌های بک لایته که این آینه ها بسیار زیبا و به روز هستن. میکاپ آرتیست‌هایی که بسیار معروفن و سالن‌های بسیار شیک و زیبایی دارن از این آینه های بک لایت بسیار استفاده می‌کنن.بخاطر اینکه هم فضای سالن آرایشگاه رو قشنگ و زیبا می‌کنه و هم کاربرد زیادی داره که نور محیط و زیاد می‌کنه.

برای اینکه یک آرایش زیبا و بدون نقصی رو تجربه کنین می‌تونین از آینه‌های بکلایت استفاده کنین. اگه می‌خوای نظر مشتریاتو به خودت جذب کنی و همیشه در ذهن مشتری موندگار بشی می‌تونی از آینه‌ نوری بک‌لایت استفاده کنی،با نوری که داره فضا رو خاص چشگیر می‌کنه. به خاطر اینکه از نوارهای ال ای دی نواری در پشت این آینه ها استفاده می‌شه نور ملایم و زیبایی دور تا دور آینه ایجاد می‌شه که مثل یک قاب زیبا می‌درخشه.

دوست دارین سالنی داشته باشین که در ذهن مشتری خود همیشه ماندگار بشین و مثل یک ستاره در شهر خودتون بدرخشین، ما این آینه‌های بک لایت رو به شما پیشنهاد می‌کنیم و حتما مثل سالن‌های گریم تخصصی پایتخت از این آینه ها برای قسمتی از سالن آرایشگاه خودتون استفاده کنین.

آینه گریم نور سفید

آینه گریم نور سفید چراغ دار یا هالیوودی

مدل دیگه آینه‌هایی که برای میکاپ کردن و آرایش بسیار مناسبه آینه هالیوودیه. همونطور که از اسم این آینه مشخصه در دور تا دور آینه از لامپ های ال ای دی استفاده شده که نور بسیار خوبی داره.علاوه بر اون می‌تونین نور آینه‌های هالیوودی رو تنظیم کنین. به خاطر اینکه دور تا دور آینه از لامپ ها تشکیل شده می‌تونه فضای شما رو به صورت یکنواخت نورانی کنه.

اگه شما یک آرایشگر و میکاپ آرتیست حرفه ای هستین می‌تونین برای بهتر شدن روند کار آرایش‌تون از آینه های هالیوودی یا چراغ دار استفاده کنین. به خاطر این که از همه جهت نور به صورت کسی که در مقابل این آینه می‌شینه می‌تابه و هیچ سایه روی صورت ایجاد نمی‌شه و به راحتی می‌تونین تمامی ایرادات رو رفع کنین و یک میکاپ عالی داشته باشین..

آینه گریم نور سفید

آینه گریم نور سفید ریموتی

روش‌های مختلفی وجود داره تا نور آینه گریم خودتون روشن و خاموش کنین. یکی از این روش‌ها برای روشن و خاموش کردن آینه گریم مدل ریموتیه. که از راه دور هم کار می‌کنه و شما با کمک این ریموت چراغ‌های آینه نوری رو روشن کنین.

علاوه بر اون می‌تونین اگر آینه شما دارای چند رنگ نور باشه اونو تغییر بدین و یا به صورت آفتابی و مهتابی روشن کنین. یه کار جالب دیگه که می‌تونین انجام بدین اینه که درجه نور آینه خودتون رو می‌تونین با یک ریموت که دردست خوددارین نسبت به نور فضای سالن آرایشگاه خودتون تنظیم کنین.

آینه گریم نور سفید سنسور حرکتی

روش دیگه ای برای روشن کردن نور آینه ای وجود داره که اونم قابلیت سنسور حرکتی هست. در این مدل وقتی شما در قسمت مشخص شده دست خودتون رو به سمت چپ یا راست حرکت بدین ، نور آینه شما روشن می‌شه و اگر دوباره این کار رو انجام بدین نور آینه گریم شما خاموش می‌شه این مدل بسیار جذاب و خاصه.

آینه گریم نور سفید مدل تاچ

آینه گریم نور سفید
آینه گریم نور سفید

بیشتر سفارش ها به صورت آینه تاچ و یا ریموتی مدل آینه های تاچ که با لمس کردن قسمت مشخص شده دورآینه شما روشن و خاموش می‌شه این روش بسیار ساده و در عین حال بسیار شیکه. با نگه داشتن دست خود روی این قسمت می‌تونین درجه نور آینه رو هم کم و زیاد کنین.

آینه گریم نور سفید دوطرفه

آینه گریم نور سفید

از روش‌هایی که می‌تونه آرایشگاه شما رو به یک سالن شیک تبدیل کنه اینه که ، از آینه‌های دوطرفه استفاده بشه. دیگه زمان آینه هایی که دور تا دور سالن قرار می‌گرفت تمام شده و برای اینکه شما به روز باشین مثل سالن‌های حرفه‌ای در اروپا کار کنین باید از آینه های دوطرفه استفاده کنین.

همیشه قسمت وسط سالن خالی بوده و استفاده خاصی از قسمت وسط سالن نمی‌شده. برای اینکه از تمامی فضای سالن آرایشگاه خود استفاده کنین و زیبای خاصی به محیط بدین آینه های دوطرفه چه به صورت پایدار و چه به صورت آویز هستن که با بند چرمی و یا زنجیر از سقف آویزون می‌شن و در زیر این آینه های آویز میزهای آرایشی قرار می‌گیره و دو نفر به صورت همزمان می‌‌تونن ازین آینه ها استفاده کنن. این آینه هایی دوطرفه رو هم می‌تونیم به صورت چراغ دار و بک لایت تولید کنیم که نور آینه ها به صورت ریموتی و حسگر و تاچ روشن و خاموش بشه.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ