آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌ی آرایش

می‌دونیم که زندگی‌های امروزی با آینه گره خوردن ، تقریباً توی هر محیطی که قدم بذاریم می‌تونیم یه مدل آینه رو پیدا کنیم. البته آینه‌ی آرایش باید یه سری ویژگی‌ها و شاخص‌های خاص رو داشته باشه تا برای کاربری که مد نظرمونه مفیدتر باشه. یه عالمه مدل مختلف از آینه برای آرایش وجود داره که با هم دونه دونه بررسی می‌کنیم ببینیم کدومشون برای ما مناسب‌تره.

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌ها علاوه بر اینکه نیاز اصلی یک آرایشگر هستن وظیفه زیباسازی هم دارن. هم آینه‌های ساده فضا رو زیبا می‌کنه و هم آینه‌های دکوراتیو فضای شما رو خاص و مدرن می‌کنن. آینه ها رو می‌شه همراه با نور طراحی کرد. و نور اونا رو می‌تونین با روش های مختلفی روشن و خاموش و کم و زیاد کنین.

آینه‌های دکوراتیو رو با روش های مختلفی طراحی می‌کنیم و به تولید می‌رسونیم. اگر فضای آرایشگاه خودتون رو با آینه‌های جدید و خاص تزئین کنین این مسئله باعث می‌شه تا در ذهن مشتری و مراجعه کننده‌ها بمونین.و همیشه شما و آرایشگاه شما انتخاب اول اونا باشه. همین مسئله یکی از موضوعات کلیدی برای جذب مشتریه.

اهمیت کیفیت آینه‌ی آرایش

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

توی آینه کاری‌ها و جاهای مختلف کیفیت آینه تا حدی اهمیت زیادی داره اما وقتی در مورد آینه برای آرایش صحبت می‌کنیم , کیفیت اون آینه تقریباً از هر چیزی مهمتره. چون ما باید بتونیم با شفافیت کافی و بدون هیچ‌گونه موجی چهره رو ببینیم و بررسی کنیم که دقیقاً می‌خوایم چیکار کنیم. آرایش کردن جلوی آینه با کیفیت پایین یعنی ما متوجه نمی‌شیم که آیا کرم پودرمون درست فید شده یا نشده سایه چشممون قرینه هست یا نه؟ اگه بخوایم توی یه محیطی مثل آرایشگاه ازش استفاده کنیم که دیگه هیچی! جدای از اینکه توی کارمون به مشکل می‌خوریم اگه کیفیت آینه پایین باشه ، کلاس کارمونم حسابی پایین میاد و توی چشم مشتری‌هامون غیر حرفه‌ای جلوه می‌کنیم.

چطور کیفیت آینه‌ی آرایش رو تشخیص بدیم؟

آینه‌ی آرایش
آینه‌ی آرایش

هرکدوم از عکس‌هارو که خوشتون اومد می‌تونید برای متخصصینمون ارسال کنید تا سفارششون بدید

پیشنهاد من اینه که داستان رو خیلی تخصصیش نکنیم وگرنه باید بریم سراغ انواع شیشه و بررسی تک تک اون‌ها تا ببینیم کیفیت کدومشون بالاتره. برسیم به بررسی تشخیص کیفیت متریال استفاده شده برای آینه‌ای کردن اون شیشه. اما خب چرا لقمه را دور سرمون بچرخونیم? به جای اون بیاید فقط از یه جای معتبر خرید کنیم تا خیالمون از کیفیت محصولاتش راحت باشه. مثلاً همین سایتی که الان داخلشیم یه سایت معتبره که به کشورهای خارجی هم صادر داره. می‌دونیم که محصولات صادراتی همیشه از بالاترین کیفیت برخوردارند. ‎ تازه جدای از اون به خاطر اینکه مستقیماً از خود تولید کننده داریم خرید می‌کنیم هم آینه برامون مقرون به صرفه‌تره هم اینکه می‌تونیم شخصی‌سازی کنیم و دقیقاً هر چیزی که دوست داریم و سفارش بدیم.

آینه‌ی آرایش یه نیاز اصلی آرایشگاه

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

برای دیدن همه زیبایی‌های ظاهری نیاز دارین به یک آینه که به صورت کامل ظاهر شما رو نشون بده و‌ بزرگ و شفاف باشه. تو هر خونه و مکانی حتماً دو آینه وجود داره. اما نیاز اصلی یک سالن آرایش، آینه و نور مناسب هس که اگر آینه شما دارای نور باشه و از مدل‌های آینه چراغ‌دار و آینه بک لایت باشه ،دیگه نیاز به سالن با نور طبیعی هم نیس و در هر اتاق و سالنی که بدون نور طبیعی باشه هم می‌تونین کار خودتون رو دقیق انجام بدین.

داشتن یک آینه‌چراغ‌دار که دقیقاً روبه‌روی مشتری شما قرار می‌گیره و نور به چهره کسی که روبروی آینه بشینه می‌تابه باعث می‌شه یک فضای زیبا رو فراهم کنین و ریز جزئیات رو ببینین و در نهایت یک گریم زیبا رو تجره کنین.

آینه‌ی آرایش
آینه‌ی آرایش

انواع آینه‌ی آرایش چراغ‌دار

  • آینه‌ی آرایش بک‌لایت
  • آینه‌ی آرایش هالیوودی
  • آینه‌ی آرایش نواری

آینه‌ی آرایش بک‌لایت

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌هایی که دارای چراغ و نور هستن جزئیات صورت رو دقیق نشون میدن و کمک می‌کنن تا یک خدمات آرایشی زیبا و بدون نقص رو ارائه بدین. نوری که به صورت بک لایت روی چهره کسی که جلو آینه نشسته می‌تابه کار آرایشگر رو آسون می‌کنه. این نور برای عکس برداری هم عالی و مناسبه. آینه‌های بک‌لایت دارای نورمخفی هستن که ،از قسمتی که جیوه آینه رو تراش دادیم ،نور مخفی شده در پشت آینه، از اون قسمت عبور می‌کنه به روبه‌روی آینه می‌تابه. قسمت های تراش‌خورده رو می‌شه در طرح های خاص و متفاوت طراحی کرد و رنگ نور پشت آینه هم قابل تغییره.

البته اگه آینه‌ی آرایش رو برای خونه‌ی خودتون می‌خواین این گزینه فوق‌العاده جذاب و شیکه و برای آرایش‌های روزمره و مهونی هم بسیار مناسبه. هم می‌تونید برای آرایش‌های حرفه‌ای استفاده‌اش کنید و هم از نور جذابش به عنوان چراغ‌ خواب استفاده کنید. برنگ لایت‌هاش رو اگه برای خونه میخواید چند رنگ سفارش بدید و که موقع آرایش از رنگ های طبیعی استفاد کنید و وقت‌های دیگه متناسب با حال و هواتون رنگش رو تغییر بدید.

آینه‌ی آرایش هالیوودی

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه هالیوودی خیلی زیبا و منحصربه‌فرده .اکثر گریمورها ازاین مدل آینه استفاده می‌کنن چون این آینه از همه طرف و زاویه‌هاش نور به سمت روبه‌رو می‌تابه و هیچ سایه‌ای روی صورت نمی‌افته.دورتادور آینه رو مثل یه قاب از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌کنن.

البته تو کارگاه تولیدی آینه‌ها می‌شه این چراغ‌ها رو به صورت توکار نصب کرد.چراغ های توکار طول عمر بیشتری نسبت به روکار و بیرون زده دارن. بخاطر اینکه دیگه در معرض شکستن و یا ضربه خوردن قرار نمی‌گیرن.لامپ‌ها رو می‌تونیم روی آینه و یا روی قاب آینه نصب کنیم. با کمک یک ریموت نور لامپ‌ها رو میشه تنظیم کرد و به صورت یکی در میون روشن و‌ خاموش کرد.

شکل هندسی آینه‌ی آرایش

آینه‌ی آرایش
آینه‌ی آرایش

خبر براتون پیش اومده که وارد یه محیطی بشید و احساس آرامش کنید یا یهو یه حس خاصی بهتون دست بده? این حس خاص به خاطر شکل‌های هندسی مختلفی که تو دکوراسیون اون محیط استفاده شده. هر شکل هندسی نماد یه چیزیه و مطابق با اون یه سری احساسات و انرژی‌ها را به محیط اطرافش القا می‌کنه. موقع خرید آینه برای آرایش باید حواسمون باشه شکل ظاهری رو مطابق با سلیقه‌مون و انرژیش رو مطابق با انرژی خودمون انتخاب کنیم. در ادامه مقاله با همدیگه انواع شکل‌ها رو بررسی می‌کنیم تا هم ببینیم با کدوم سبک‌های دکوراسیون مچ میشن هم اینکه بدونیم هر کدومشون چه احساس و انرژی‌ای رو به محیط ما میده.

انواع شکل هندسی آینه‌ی آرایش

آینه‌ی آرایش
آینه‌ی آرایش
  • آینه‌ی آرایش گرد یا دایره‌ای
  • آینه‌ی آرایش مربع و مستطیل
  • آینه‌ی آرایش بیضی
  • آینه‌ی آرایش گنبدی شکل
  • آینه‌ی آرایش دفرمه

آینه‌ی آرایش گرد

آینه‌ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌های دایره‌ای شکل کاملا می‌تونم به محیطی که می‌خوایم داخلش قرارشون بدیم روح ببخشن. دایره نماد اتحاد و جریان داشتنه اتحاد باعث میشه که ما راحت‌تر بتونیم اعتماد کنیم و احساس بهتری داشته باشیم از طرفی جریان داشتن به ما کمک می‌کنه حواسمون به جریان داشتن زندگی باشه و راحت‌تر احساس گذشت کنیم. یعنی در مجموع وجود یک آینه دایره‌ای شکل داخل خونه باعث ایجاد احساس آرامش زیادی میشه. همیشه به صورت جورچینی داخل منزل استفاده کرد هم به صورت آینه بزرگ و اصلی توی آرایشگاه یا داخل اتاق خواب. استفاده از آینه‌های دایره‌ای شکل تو ابعاد بزرگ یکی از ترندهای سال جدیده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده از جمله خود من.

انواع مدل ظاهری آینه آرایش

  • آینه‌ی آرایش قدی
  • آینه‌ی آرایش دیواری
  • آینه‌ی آرایش قاب‌دار
  • آینه‌ی آرایش چراخ‌دار
  • آینه‌ی آرایش دوطرفه
  • آینه‌ی آرایش رومیزی

آینه‌ی آرایش قدی

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه قدی انتخاب خیلی از افراد هست و در بعضی مکان‌ها باید حتما یک یا چند آینه قدی وجود داشته باشه. اگه شما برای سالن آرایش خودتون از آینه‌های رومیزی استفاده می‌کنین باید حتما در قسمت ورودی از یک یا چند آینه قدی هم استفاده کنین. چون همه موقع ورود و خروج‌ دوست دارن ظاهر خودشون رو کامل در آینه ببینن و اگر ایرادی در ظاهر وجود داشته باشه اونو برطرف کنن. آینه‌های قدی رو می‌تونین به صورت پایه‌دار ،چرخ‌دار،با کشو وطبقات ، دیواری ، ثابت ، متحرک ، بک‌لایت ، چراغ‌دار ، دوطرفه ، آویز سفارش بدین.

آینه‌ی آرایش دیواری

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌ی آرایش دیواری رو هم میشه در شکل و مدل های مختلف تولید کنیم.آینه‌های دیواری رو با دریل و پیچ به دیوار نصب می‌کنن و به صورت قدی و رومیزی قابل اجرا هستن.اگر آینه آرایش دیواریتون در ابعاد بزرگ باشه باعث میشه یک‌نقطه چشمگیر به فضا ایجاد کنه و به اون قسمت جون ببخشه.

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

این آینه نور رو منعکس می‌کنه و فضا روشن‌تر میشه و روشنایی باعث بزرگتر به نظر رسیدن اون فضا می‌شه. علاوه براین مواردی که گفته شد ، تو سالن آرایش باید نور کافی و آینه مناسب وجود داشته باشه. آینه دیواری صرفا نباید بزرگ‌و یا قدی باشه.میشه به صورت آینه‌هایی در ابعاد و اشکال مختلف به دیوار نصب بشه و به عنوان یک وسیله برای زیباترشدن قسمت مورد نظر از اون استفاده کرد.

آینه‌ی آرایش قاب‌دار

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌ها رو می‌تونین قاب‌دار و بدون قاب سفارش بدین. اما قاب‌ اونم از مدل فلزی زیبایی خاصی به آینه شما میده. حتی اگر قابی ساده و‌نازک باشه. این قاب‌ها از لبه‌های آینه‌تون هم مراقبت میکنن.قاب‌ها رو می‌تونیم از جنس پی وی سی و فلز ، استیل ، چوبی ، و یا حتی از جنس خود آینه براتون بسازیم.

آینه‌ی آرایش چرخ‌دار

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌های بزرگ‌ که جابه‌جایی اونا کمی دشواره و با یک حرکت اشتباه امکان شکستن اونا زیاده رو به صورت چرخدار تولید می‌کنیم. در کارگاه تولیدی آینه‌ها اکثر آینه‌های قدی به صورت چرخ‌دار تولید میشه که حمل و جابه‌جایی اونا راحت باشه.

آینه‌ی آرایش دوطرفه

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه دوطرفه سالن آرایش کاربرد زیادی دارن.دونفر به صورت همزمان میتونن از این آینه زیبا استفاده کنن.آینه‌های دوطرفه به صورت قدی و معمولی ، در ابعاد کوچیک هم میشه تولید کرد.آینه‌های دوطرفه که به صورت معمولی هستن و بالای یک میز قرار میگیرن اکثرا با یک بند چرم و یا زنجیر از سقف آویز میشن.با انتخاب شما میتونیم در کارگاه آینه‌ها بین این دو آینه نورمخفی قرار بدیم و اطراف آینه رو به صورت نواری با دستگاه مخصوص خراش بدیم تا نور به قسمت روبرو بتابه.علاوه بر اون میشه در بین این دو آینه طبقات و کشوهایی قرار داد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرن.

آینه‌ رنگی

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

رنگ ها به فضا انرژی خاصی میبخشن و باعث میشن تا اون فضا بسیار زیبا و گرم و صمیمی به نظر بیاد.با کمک آینه ها ی دکوراتیو و تزئینی رنگی، به راحتی میتونین فضایی ایجاد کنین تا کسی که به سالن آرایش شما مراجعه میکنه این حس خوب رو دریافت کنه و همیشه در صورت نیاز شما اولین انتخاب اونا باشین. البته به عنوان آینه‌ی اصلی نباید ارش استفاده کنیم که رنگ و روی چهره‌ی خودمون یا مشتریمون تغییر نکنه و رنگ‌هارو دقیق ببینیم.

آینه‌ آرایشی رومیزی

آینه ی آرایش
آینه‌ی آرایش

آینه‌ها رو به صورت رومیزی متحرک و ثابت و قدی متحرک و ثابت می‌شه تولید کرد.آینه‌های رومیزی باید هم اندازه میز زیری خودشون باشن.شما می‌تونین رنگ میز آینه‌ی آرایش‌تون رو با قاب آینه‌ای رومیزی ست کنین تا یک هارمونی بین اونا ایجاد بشه .آینه‌های رومیزی رو با دریل و پیچ به صورت ثابت میشه به دیوار نصبشون کرد.

در تولیدی آینه ها ،میزهای ست و آینه رو باهم برای فروش تولید می‌کنن.با انتخاب شما دوست عزیز برای آینه‌های رومیزی نور مخفی و به صورت هالیوودی و یا بک لایت نصب کرد. که این نورهای زیبا با ریموت و یا به صورت حسگر و تاچ خاموش و روشن میشن.

ضمانت متفاوت و بی قید و شرط برای آینه‌ها

شاید کمتر جایی از این نوع ضمانت کالا برخورد باشه. بعداز اینکه جنس مورد نظرتون به دستتون رسید و اونو داخل فضای خودتون نصب کردین متوجه بشین که طرح و مدل آینه با فضای شما هماهنگ نیست و شبیه هم نیست. تو این موقع بدون معطلی آینه رو از شما پس گرفته و نمونه‌ی دلخواه دیگری براتون ارسال میکنه.و هیچ هزینه‌ی اضافی برای این مورد از شما درخواست نمی‌کنیم.

یا اگر در هنگام حمل و نقل آسیبی به آینه وارد بشه یا اگر پس از مدتی کیفیت آینه افت کنه اونو براتون تعویض می‌کنیم.

تمامی این موارد تا یک‌سال براتی آینه‌ی خریداری شده‌ی شما صدق می‌کنه.

پل ارتباطی جهت خرید انلاین یا حضوری:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی و سفارش آنلاین و ثبت سفارش از واتساپ:: 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ